دومین نشست شورای مرکزی جبهه پیشرفت رفاه و عدالت در سال جدید برگزار شد

محمدی نوری از برگزاری دومین نشست شورای مرکزی جبهه پیشرفت رفاه و عدالت در سال جدید خبر داد و گفت: در نشست آینده آئین نامه جدید این جبهه تدوین می شود.

محمد جواد محمدی نوری در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد برگزاری دومین نشست شورای مرکزی جبهه رفاه پیشرفت و عدالت گفت : این نشست با حضور سران احزاب وابسته به آن و به ریاست  سید شهاب الدین صدر در تهران برگزار شد . بررسی مباحث روز کشور از جمله در حوزه اقتصادی و مباحث انتخابات هئیت رئیسه مجلس در سال جدید از محورهای دستور جلسه شورای بوده و همچنین آئین نامه داخلی جبهه نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد در نشست آتی آئین نامه جدید جبهه تدوین شود.

 

معاون اجرایی جبهه پیشرفت رفاه و عدالت تصریح کرد: بنای جبهه در سال جدید بررسی ساختار اهداف و عملکرد هر وزارتخانه در نشستهای شورای مرکزی است . ابعاد مختلف کارنامه وزرا و دستگاههای اجرایی قرار شد در هر نشست مورد بررسی اجمالی قرار گرفته و نظرات مشورتی از باب کمک به دولت در جهت تحقق اهداف دولت مردمی به وزرا اعلام می شود.

 

دبیر اول جبهه پیشرفت رفاه و عدالت ( ائتلاف ۲۴ حزب سیاسی )  افزود: همچنین تصمیم گرفته شد در خصوص نحوه ادامه همکاری و کمک به ساختار شورای وحدت نیز پیشنهاداتی تنظیم و به مسئولان شورای وحدت ارائه شود.

 

محمدی نوری از برگزاری انتخابات هئیت رئیسه جبهه پیشرفت رفاه و عدالت در پایان خردادماه ۱۴۰۱ خبر داد و تاکید کرد عضوگیری جبهه از جمله سیاستهای مصوب سال گذشته این جبهه بوده که قرار است طی ابلاغیه ای به استانها اعلام شود.

 

وی گفت: در این جلسه همچنین با تصویب اعضای شورای مرکزی اقای علی مدنی کرمانی به عنوان دبیر دوم جبهه تعیین شد.

کد خبر 1178128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha