ایثار و شهادت بخشی از فرهنگ اسلامی و ایرانی است

سرهنگ سعیدی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهادت در ترویج فرهنگ ایثار، گفت: نهادینه سازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم ترین گام در مقابله با توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ « احمد سعیدی» امروز(2 خرداد) در حاشیه اولین یادواره شهدای زن عشایر کشور در لرستان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور مدیون خون پاک شهیدان است.

 

وی با اشاره به نقش برگزاری یادواره های شهدا در ترویج فرهنگ ایثار، افزود: ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین گام در راستای مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

رئیس بسیج عشایری کشورخاطرنشان کرد: برگزاری کنگره‌های شهدا یکی از برنامه‌های اولویت‌دار و محوری فرهنگی در کشور است.

 

سرهنگ سعیدی با اشاره به توطئه های دشمنان، افزود: ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و مقاومت مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی  با اشاره به اهمیت مشارکت دستگاه ها و نهاد جهت نهادینه سازی فرهنگ ایثار، ابراز کرد: فرهنگ دفاع مقدس و شهادت بخشی از فرهنگ اسلامی و ایرانی ماست که لازم است همه نهادها و سازمان‌های اجرایی برای ترویج این فرهنگ تلاش کنند.

 

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور عنوان کرد: نسل‌هایی که دفاع مقدس را لمس نکرده‌اند با برگزاری یادواره‌های شهدا با فرهنگ شهادت و رشادت‌های رزمندگان آشنا می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار الگویی برای مقاومت آزادی خواهان است، هر جا که فرهنگ مقاومت و فرهنگ ایثار و شعار «ما می‌توانیم» را در سرلوحه اهداف خود قرار دادیم توانستیم بر توطئه‌های دشمنان غالب شویم.

 

سرهنگ سعیدی افزود: دشمن از ابتدای انقلاب تا به امروز در عرصه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، اقتصادی به‌انحای مختلف علیه کشورمان دسیسه می‌کند.

کد خبر 1178141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha