هزینه های سنگین دشمن برای ضربه به بنیان خانواده

رحیمی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: سرمایه سنگینی دارد هزینه می شود که خانواده ها از درون آسیب ببینند و باید باور داشته باشیم که اوضاع امروز عادی نیست که نیاز به تلاش عادی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد،‌ محمد کاظم رحیمی‌نژاد در سفر به شهرستان مروست با امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کرد. 

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در این ديدار نگاه اندیشمند مسئولین شهرستان به بحث آموزش و پرورش را ستودنی دانست و اظهار داشت:آموزش و پرورش دستگاهی همگانی است و همه دستگاه‌ها آموزش و پرورش را از خود می دانند و این فرصتی است که ما خود را ارزیابی کنیم و ببینیم چقدر توانسته ایم از این فرصت ها و  ظرفیت ها استفاده کنیم.

رحیمی نژاد افزود: باید بینش و درک لازم را قبل از ورود به عرصه های اجتماعی در دانش آموزان ایجاد کنیم و از دوره ابتدایی این نگاه وجود داشته باشد تا فرزندانمان آمادگی حضور در اجتماع را داشته باشند. 

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: سرمایه سنگینی دارد هزینه می شود که خانواده ها از درون آسیب ببینند و باید باور داشته باشیم که اوضاع امروز عادی نیست که نیاز به تلاش عادی داشته باشد، بلکه نیاز به کار و تلاشی جهادی و برنامه ریزی شده داریم.

وی در پایان از وقت گذاری و همت والای مسئولین شهرستان در امور آموزش وپرورش تشکر و قدردانی کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان مروست هم در این دیدار گفت: حضور در مدارس و پاسخ به شبهات دانش آموزان امری ضروری است که با برنامه‌ریزی که صورت گرفت شخصا در همه مدارس شهرستان حضور یافتم و با دانش آموز گفتگو کردم. 

وی  آسیب ها و مشکلات اجتماعی را یکی از دغدغه های روز مطرح کرد و خواستار رسیدگی به وضعیت پرورشی و تربیتی مدارس شد و اظهار داشت: تربیت انسانی که نسبت به اسلام، نظام و انقلاب تعهد داشته باشد باید در اولویت کاری ما باشد. 

کمبود نیروی مشاور و آموزش و توانمند سازی مشاوران مدارس از دیگر مباحث مطرح شده توسط امام جمعه شهرستان مروست بود.

کد خبر 1178434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha