آزادی خرمشهر یک نصرت الهی بود

فرمانده لشکر ۸۸زرهی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه از ایجاد نارضایتی اجتماعی و ناآرامی ها جلوگیری کنیم، هوشیار باشیم و بصیرت خودمان را افزایش دهیم، گفت: آزادی خرمشهر یک نصرت الهی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، « احمد امیری افشار فرمانده لشکر ۸۸زرهی سیستان و بلوچستان» در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در تیپ لشکر ۸۸ زرهی استان ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا و سوم خرداد سالروز فتح و آزادسازی خرمشهر گفت: سوم خرداد به عنوان روز ایثار، پیروزی و مقاومت نامگذاری شده است.

 

فرمانده لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان یادآور شد: بعد از عملیات گسترده رژیم عراق در ۳۱ شهریور ۵۹ به سرزمین ایران اسلامی، نیروهای مسلح شامل ارتش و سپاه و مرزبانی و انتظامی  و در رأس آن بسیج مستضعفان فرمان امام را لبیک گفتند و با یک بسیج عمومی و همبستگی واحد  ضمن متوقف کردن ماشین جنگی دشمن؛ توانستند  آرزوهای پوشالی صدام را در نطفه خفه کنند.

 

افشار یادآور شد:  دفاع جانانه مردم و نیروهای مسلح در عملیات بیت المقدس سبب شد تا خواب  استکبار جهانی پریشان شود.

 

وی با بیان اینکه بعد از عملیات طریق القدس و فتح المبین بخش های وسیعی از خوزستان را از لوس دشمن پاک کردیم، افزود:  در عملیات بیت المقدس رزمندگان ما با عبور از رودخانه کارون و تهاجم وسیع در خطوط جبهه جنوب غرب خوزستان  عملیات را آغاز کردند و  ۲۳روز مقاومت منجر شد که در ابتدایی ترین روزهای سوم خرداد بعد از ۱۹ماه اشغال بسیجیان قدم تربت پاک خرمشهر شدند و خوشحالی ملت ایران را رقم زدند.

 

فرمانده لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه آزادی خرمشهر یک نصرت الهی بود، یادآور شد: این اراده و مشیعت الهی بود که با مجاهدت و یکپارچگی رزمندگان ملت غیور آزادی خرمشهر محقق شد و امروز نماد ایستادگی و مقاومت است.

 

افشار گفت:  ملت ما،  ملت  بصیر و آگاه هستند که قطعا در برابر موج جدید جنگ رسانه ای و ترکیبی که توسط استکبار جهانی به ملت ما تحمیل می شود باید مقاوم و محکم ایستادگی کنیم و از ایجاد نارضایتی اجتماعی و ناآرامی ها جلوگیری کنیم و هوشیار باشیم بصیرت خود را افزایش دهیم.

 

وی افزود: نظام سلطه و جبهه ضد انقلاب باید بداند که جمهوری اسلامی با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و همراهی مردم  و میراث شهدای گرانقدر همواره بیدار و مقتدر در برابر توطئه ها و سنگ اندازی دشمن هستند و در مسیر عدالت در سایه اسلام ناب محمدی گام برخواهند داشت.

کد خبر 1178375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha