۱۵۰ عنوان برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در سطح استان برپا می شود

واحد گفت: ۱۵۰ عنوان برنامه با شعار محوری «ما مقاوم هستیم» به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در سطح استان اردبیل با مشارکت دستگاه های اجرایی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «علی واحد» امروز (2 خردادماه) در آئین اختتامیه مرحله استانی جایزه ادبی «یوسف» و رونمایی از 22 عنوان کتاب دفاع مقدس به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در سالن اجتماع باغ موزه دفاع مقدس اردبیل گفت: 150 عنوان برنامه با شعار محوری «ما مقاوم هستیم» به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در سطح استان اردبیل با مشارکت دستگاه های اجرایی برگزار خواهد شد.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل تصریح کرد: فتح خرمشهر یکی از اعیاد ملی کشورمان است که با الگوگرفتن از راه شهدا امیدواریم خرمشهرهای اجتماعی و اقتصادی پیش رو را هم بتوانیم فتح کنیم و نماز شکر را همانند رزمندگان اسلام در مساجد جامعه در سرزمین علوی برپا داریم.

 

این مقام مسئول افزود: با کاهش شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه زمینه برگزاری مراسم های محدود فراهم شده است و این فرصت را مغتنم خواهیم شمرد و برنامه های به مناسبت سوم خرداد در سطح استان برگزار خواهیم کرد.

 

واحد خاطر نشان کرد: البته رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشت در دستور کار است و تلاش خواهیم کرد تا زمینه کاهش شیوع بیماری کرونا همچنان در سطح جامعه پایدار بماند.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یادآور شد: صبحگاه مشترک به همین مناسبت به میزبانی سپاه استان و فضاسازی محیطی از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

 

وی تاکید کرد: رزمنوازان نیروهای نظامی و انتظامی همزمان با ساعت 11 روز سوم خرداد در میادین شهرهای استان و پخش صوت ماندگار لحظه آزادسازی خرمشهر به اجرا خواهند پرداخت که این برنامه از شبکه استانی به صورت زنده پخش خواهد شد.

 

واحد اعلام داشت: غبارروبی مزار شهدا نیز طی پنج شنبه گذشته در آرامستان بهشت فاطمه با حضور آحاد مختلف مردم و مسئولان با شکوه خاص برگزار شد.

کد خبر 1178156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha