طنین «سلام فرمانده» در سطح کانون های مساجد استان کرمانشاه

حجت الاسلام کلات پور،گفت: سرود «سلام فرمانده» از سرودهای زیبا و حماسی است که توسط دهه نودی های کانون های مساجد استان اجرا و در حال اجرا ست.

حجت الاسلام افشین کلات پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به اجرای سرود سلام فرمانده توسط دهه نودی های کانون های مساجد،گفت: سرود سلام فرمانده زبان حال نوجوانان دهه نودی با امام زمان است که این روزها این سرود به یکی از محبوب‌ترین سرودها بین دانش آموزان تبدیل شده است.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه افزود: این سرود زیبا با حضور کودکان دهه نودی در اکثر شهرهای کشور و بخصوص در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در حال اجرا است.

 

 

 وی خاطر نشان کرد: این سرود زیبا برای نخستین بار در مسجد جمکران توسط گروه سرود ۳۱۳ نفری به مناسبت نیمه شعبان و در وصف امام زمان (عج) اجرا شد و سپس مورد استقبال بسیاری از دانش آموزان به ویژه دانش آموزان دهه نودی قرار گرفت و در حال حاضر در سطح کشور در حال اجرا است.

 

 

حجت الاسلام کلات پور تصریح کرد: این سرود که در وصف امام زمان (عج) سروده شده در فضایی معنوی و با شور و نشاط خاصی توسط دانش آموزان خوانده شده و سرود «سلام فرمانده» یک کار فرهنگی زیبا در جمهوری اسلامی بوده که در تاریخ کشور قطعا ماندگار خواهد شد.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی  هنری مساجد استان کرمانشاه اظهار کرد: دشمنان این نظام با شنیدن این سرود بسیار خشمگین شدند و ضربه سهمگینی را از دهه نودی های کشور خوردند.

 

کد خبر 1178164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha