نجات جان ۶ خدمه لنج باری  در شمال  غربی جزیره کیش

امامدادی گفت: عملیات موفقیت آمیز نجات جان شش خدمه موتور لنج باری در ۱۴ مایلی شمال غربی جزیره کیش با موفق به پایان رسید و تمامی سرنشینان این شناور در سلامت کامل به جزیره منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « مهدی امامدادی » در گفتگویی خبری به تشریح جزئیات این عملیات جستجو و نجات پرداخت و اظهار کرد: مقارن ساعت ۲۱:۳۰شامگاه یکم خرداد ماه  پیامی اضطراری مبنی بر آبگرفتگی یک فروند موتور لنج با۲۵۰ تن بار تجاری به مرکز فرعی جستجو نجات دریایی کیش اعلام شد.


وی افزود: متعاقب آن با انجام هماهنگی های استانی از طریق مرکز ملی جستجو و نجات دریایی بندرعباس تیمهای جسجو ونجات به ۱۴ مایلی شمال غربی جزیره کیش  اعزام  شدند.

 

مدیر اداره بنادر ودریانوردی کیش گفت: با حضور به موقع تیم ها جستجو و نجات در مختصات اعلام شده و رویت شناور؛ ناجی ۱۶ در کمترین زمان ممکن نسبت به نجات جان  خدمه موتور لنج بای  اقدام و همه ۶سرنشینان این  شناور را در سلامت کامل به جزیره کیش منتقل کرد.

 

امامدادی ادامه داد: بررسی های مبین این موضوع است که شناور مضطر در حال دریانوردی از بندر شارجه کشور امارات به سمت بندر آبادان بوده که به علت آبگرفتگی شدید انبار دچار شرایط اضطرارشده و درخواست کمک کرده است.

 

به گفته مدیر اداره بنادر ودریانودری کیش علیرغم تلاش‌های صورت گرفته و در اختیار گذاشتن تجهیزات تخلیه آب توسط شناور ناجی 16بدلیل حجم بارگیری، تاثیر شدید آبگرفتگی و عدم تعادل، شناور مذکور در موقعیت به طور کامل غرق شد.

 

 

 

کد خبر 1178171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha