ثبات اقتصادی در شأن مردم ایجاد خواهد شد

استاندار خراسان شمالی گفت: با اجرای طرح های کنونی به ثبات اقتصادی خواهیم رسید که در شأن مردم خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمدرضا حسین نژاد» ظهر امروز دوشنبه در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت سوم خرداد با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهارکرد: امروز در جنگ اقتصادی به سر می بریم که دشمنان برای ما به راه انداخته اند.

 

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه رزمندگان در هشت سال دوران دفاع مقدس دست خالی به نبرد با دشمن رفتند و به وعده خداوند ایمان داشتند، افزود: امروز نیز مردم ما به وعده خداوند ایمان دارند و گول دشمنان را در جنگ اقتصادی نخواهند خورد.

 

وی گفت: دشمن فکر می کند که با فشارهای اقتصادی می تواند مسیر مردم را عوض کند اما نمی داند که مردم هنوز هم در همان مسیر حرکت می کنند و به وعده خدا ایمان دارند و در این مسیر همچون گذشته پیروز خواهند شد.

 

حسین نژاد افزود: برخی از رسانه های دشمن نیز فکر می کردند که نقطه اتکایی پیدا کرده اند و مردم ناامید خواهند شد اما دوباره آنان از مردم این کشور ناامید شدند.

 

امام جمعه بجنورد هم ضمن گرامیداشت سوم خرداد گفت: دنیای استکبار از همه توانش در مقابل ایران اسلامی استفاده کرد، توپ و تانک، امکانات و تجهیزات نظامی و حتی نیروی انسانی را فراهم کردند تا ایران در این جنگ شکست بخورد.

 

حجت الاسلام «رضا نوری» افزود: در حالی هشت سال دفاع مقدس به کشور تحمیل شد که شیرازه ارتش بر هم خورده بود، در داخل کشور درگیری داشتیم و کشور با مشکلاتی مواجه بود.

 

وی اظهارکرد: امام خمینی (ره) جنگ را مردمی کرد در حقیقت همه شریک شدند، دانش آموز، دانشجو و از همه اقشار مختلف جامعه برای دفاع جانانه از کشور به صف شدند و حتی فرماندهان جنگ زیر 20 سال بودند.

 

وی گفت: تنها رمز پیروزی مردم ایران در هشت سال جنگ تحمیلی امید آنان به خداوند و روحیه ایثار و شهادت طلبی که داشتند، بود.

 

حجت الاسلام نوری افزود: در حالی مردم در جبهه های جنگ مقاومت می کردند که دنیا فکر می کردم صدام چند روزه بخشی از کشورمان را خواهد گرفت چرا که ظاهر کشور این را نشان می داد اما آنان از روحیه مردم خبر نداشتند.

 

 

کد خبر 1178173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha