هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه برگزار می شود

غلامی با اعلام خبر برگزاری هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه گفت: فیلم‌های کوتاه دانش آموزی در سه بخش تا ۳۱ تیرماه دریافت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سیاوش غلامی» عصر امروز(دوشنبه، ۲ خرداد) در جمع خبرنگاران از برگزاری هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه خبر داد و اظهار کرد: علاقمندان جهت شرکت در هشتمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه از استان گیلان می توانند در تمامی مقاطع تحصیلی آثار خود را تا ۳۱ تیرماه به آدرس اینترنتی جشنواره www.madresefestival.ir ارسال و بارگذاری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در این دوره از جشنواره آثار در سه بخش فیلم های هنری، علمی آموزشی و جانبی در مقاطع تحصیلی دبیرستان و دبیرستان می توانند آثار خود را ارسال کنند.

«امید عظیمیان» نیز هدف از برگزاری این جشنواره را کشف استعدادهای هنری دانش آموزان، ایجاد زمینه برای بروز استعدادها، تربیت نیروهای خلاق و شبکه سازی مستعدان هنر عنوان کرد که از سال ۱۳۹۱ به صورت سالیانه برگزار می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان در خصوص بخش های اصلی هشتمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه افزود: بخش های هنری شامل داستانی، انیمیشن، مستند، نماهنگ و تیزر تبلیغاتی (برند ایرانی) می باشد و بخش علمی و آموزشی، فیلم های آزمایش علمی و فیلم‌های آموزشی را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: بخش های جانبی شامل فیلمنامه نویسی، اقلام تبلیغاتی فیلم (پوستر، عکس و تیزر)، طراحی کاراکتر انیمیشن، موسیقی فیلم و نماهنگ است که علاقمندان می توانند از طریق سایت جشنواره به شکل دقیق تر از قوانین و شیوه نامه جشنواره مطلع شوند.

عظیمیان اظهار کرد: دانش آموزان علاقمند برای شرکت در این دوره از جشنواره می توانند به صورت فردی یا گروهی و یا به صورت مشترک و بدون محدودیت در ارسال تعداد آثار در این رویداد حضور داشته باشند.

 

کد خبر 1178260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha