هر کجا ظرفیت های مردمی پای کار آمدند نظام اسلامی توفیقات عظیمی را کسب کرد

نماینده ولی فقیه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: هر کجا ظرفیت های مردمی پای کار آمدند نظام اسلامی توفیقات عظیمی را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، اولین نشست ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور نماینده ولی فقیه در این شورا و رئیس ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی برگزار شد.

 

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین موسی پور نماینده ولی فقیه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: سوم خرداد تعیین کننده در تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است، دشمن با پیش بینی صحیح و محاسبه دقیق خود فکر می کرد در اندک زمانی می‌تواند ایران را فتح کند اما مقاومت مردمی و دلیر مردی رزمندگان غیور ما غیرممکن را ممکن کرد.


وی افزود: خرمشهر را رزمندگان اسلام فتح کردند و این خبر تا ۲۴ ساعت توسط رسانه ها اعلام نشد تااینکه مجبور شدند آن را اعلام کنند و رخداد بزرگ و تاریخی نقطه عطف تاریخ انقلاب و جنگ تحمیلی شد.


حجت الاسلام موسی پور با اشاره به جمله معروف امام خمینی(ره) در خصوص  خرمشهر را خدا آزاد کرد، بیان داشت: این جمله با آن بار معنوی برای همیشه ما درس است که سرنوشت خود را به دست الهی بسپاریم و در این راه همیشه پیروز خواهیم بود.


نماینده ولی فقیه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با توجه به آخرین جنایات مستکبران در ایران و شهدات «شهید صیاد خدایی» عنوان کرد: آخرین مسافر سلسله شهدا شهید خدایی بود که به جمع شهیدان و قافله عشق پیوست اما ما باید هوشیار باشیم و دست دشمنان را در چنین حوادثی قطع نماییم.


وی با اشاره به در پیش بودن هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: شهدای هفتم بحق چهره های شاخصی بودند و اگر همین  حادثه در کشور دیگری رخ میداد نظام آن کشور ساقط می شد.


حجت الاسلام موسی پور ادامه داد: دشمنان ما در همین یک هفته نشان دادند که چقدر خباثت دارند و اینها برای ضربه زدن به نظام اسلامی ما حاضر هستند هر کاری بکنند.


نماینده ولی فقیه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با انتقاد از نرمش برخی از غربگدایان با دشمنان اظهار داشت: متاسفانه در برخی اوقات عده ای سعی در موجه جلوه دادن چهره دشمنان هستند در حالیکه ما باید چهره بزک کرده دشمن را بشناسیم و گول ظواهر آرایش کرده آنها را نخوریم.


وی تصریح کرد: سیاهی سیاهه حقوق بشر آمریکایی در یک هفته تیرماه(ششم الی دوازهم) بسیار دردناک برای ما رقم خورد، ولی در آمریکا برای این جنایات مدال افتخار به عوامل آن داده می شود.


حجت الاسلام موسی پور در خصوص زنده و گرامی داشتن این ایام بیان کرد؛ امسال با توجه به شرایط موجود و کم شدن کرونا سعی بر این است که برنامه ها در قالب ستاد پیش بینی شده صورت گیرد تا حق مطلب در خصوص این ایام انجام شود.


وی ظرفیت های مردمی را بسیار با ارزش دانست و بیان داشت: هر جا ظرفیت های مردمی پای کار آمدند ما توفیقات عظیمی را کسب کردیم و در این خصوص هم لازم است از این ظرفیت استفاده شود.


نماینده ولی فقیه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان بیان داشت: ابزارهای مختلف مانند هنر، صدا و سیما، وزارت امور خارجه و... باید پای کار بیایند و تبیین این حوادث و جنایات یک ضرورت جدی است و با توجه به روابط و بضاعت در کشور و خارج از کشور در تشریح این جنایات برای دنیا و رسانه های خارج قدم برداریم.

کد خبر 1178280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha