جهاد تبیین تکلیف امروز جوانان است

امام جمعه شهرستان قدس گفت: جهاد تبیین تکلیف امروز جوانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، نشست مشورتی جوانان با امام جمعه شهرستان قدس با موضوع جهاد تبیین با حضور فرماندار برگزار شد.
 

حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در این نشست اظهار داشت: از فرصت جوانی برای ارتباط بیشتر داشتن با خدا استفاده کنیم و رابطه با ولی خدا را تقویت کنیم.

 

وی افزود: عالم محضر خداست و در فضای مجازی نیز باید اخلاق را رعایت کرد.

 

امام جمعه شهرستان قدس گفت: امروزه رفت‌وآمد و گفت‌وگوها که در فضای حقیقی انجام می‌شود در فضای مجازی نیز صورت گرفته و باید در تربیت نفس در هرحال توجه داشت.

 

وی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر بیان کرد: آزادسازی خرمشهر نماد وحدت ملت ایران است و جوانان برای فتح خرمشهرهای جدید باید از خداوند کمک خواسته و با یکدیگر وحدت داشته و تحت فرماندهی یک رهبر باشیم.

 

حجت الاسلام  جوکار خاطرنشان کرد: جوانان باید نقشه های دشمن را شناخته و اهداف و راهبردهای کلان انقلاب اسلامی را دنبال کنند.

 

در ادامه تاکید کرد: وظیفه جوانان جهاد تبیین و انجام دستور مقام معظم رهبری است.

 

امام جمعه شهرستان قدس خطاب به جوانان گفت: برای انجام جهاد تبیین از طریق آموزش و ارتباط اثرگذار با مردم می توان اقدام کرد.

 

در ادامه این نشست جمعی از جوانان طرح های در زمینه جهاد تبیین که از الزمات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می باشد را مطرح و به اهمیت مسئله پرداختند.

کد خبر 1178291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha