سایت جدید نمایشگاه بین المللی همدان به پایلوت نمایشگاهی غرب کشور تبدیل خواهد شد

گلی پور با اشاره به اینکه با افتتاح این سایت همدان به پایلوت نمایشگاهی غرب کشور تبدیل خواهد شد، گفت: ما به سمت نمایشگاه تخصصی می‌رویم تا به صنعت استان و کشور، کمک کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، حمید گلی پور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کرونا در انتهای سال ۹۸ ضربه مهلکی به صنعت وارد کرد، افزود: برگزاری ۱۱ نمایشگاه در دوران کرونا سبب شد تا از خطر ورشکستگی دور شده و بحران را سپری کنیم.

 

مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی همدان با اعلام اینکه نمایشگاه‌ بین المللی همدان در رعایت پروتکل های بهداشتی به عنوان یکی از سازمان‌های برتر معرفی شد، ابراز کرد: سال گذشته ۱۳ نمایشگاه برگزار شد، اما کیفیت مورد نظر را نداشت.

 

گلی پور با عنوان اینکه سایت جدید از سال ۹۳ کلنگ زنی شد، افزود: کمبود منابع مالی سبب شد تا بهره برداری از این سایت به تاخیر افتد، اما در سال ۱۴۰۰ سهامداران با آورده نقدی بیش از ۹ میلیارد تومان و همچنین کمک بلاعوض از سازمان توسعه و تجارت تاحدودی مشکلات مرتفع شد.

 

وی با بیان اینکه نمایشگاه تا یک ماه آینده به صورت رسمی افتتاح خواهد شد، اظهار داشت: سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی همدان به صورت آزمایشی از فردا سه شنبه با نمایشگاه گل و گیاه، آغاز بکار خواهد کرد.

 

گلی پور با اشاره به اینکه با افتتاح این سایت همدان به پایلوت نمایشگاهی غرب کشور تبدیل خواهد شد، تصریح کرد: ما به سمت نمایشگاه تخصصی می‌رویم تا به صنعت استان و کشور، کمک کنیم.

 

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی همدان با بیان اینکه برخی نمایشگاه‌ها در تمام استان‌ها برگزار نمی‌شود و ما امسال، نمایشگاه صنعت آب و صنعت برق را خواهیم داشت ادامه داد: در تقویم سال جاری ۲۵ نمایشگاه پیش بینی شده است.

 

گلی‌پور با بیان اینکه مکانی برای مطبوعات در سایت جدید در نظر گرفته شده است از برگزاری نمایشگاه مطبوعات در کنار یک نمایشگاه فرهنگی دیگر استقبال کرد.

کد خبر 1178300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha