نشست شورای اطلاع رسانی جنوب کرمان برگزار شد

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان نشست شورای اطلاع رسانی جنوب کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان نشست شورای اطلاع رسانی جنوب کرمان برگزار شد.

 
«بهرام مسلمی مهنی»، هدف از برگزاری این نشست را همگرایی و هم افزایی جبهه فعالان انقلابی دانست و گفت: هر کسی با هر سلیقه ای از هر جناحی که به باورها و ارزش های انقلابی پایبند است و دوستدار رهبری می باشد، فردی انقلابی می باشد و می تواند در جبهه فعالان انقلابی با ما همکاری کند.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تصریح کرد: آشنایی با سواد رسانه ای یکی از ضروریات امروز برای مقابله با جنگ رسانه ای دشمن است و باید فعالان جبهه انقلابی این مهم را مدنظر قرار دهند.
 
وی در تعریف سواد رسانه ای اظهار کرد: سواد رسانه ای یعنی بتوان در فضای مجازی پیامی که دریافت می شود را براساس واقعیت تجزیه و تحلیل کرد.
 
مسلمی مهنی خاطرنشان کرد: با توجه به جنگ روایت ها، جهاد تبیین حقایق و واقعیت ها یکی از ضروریات امروز است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تصریح کرد: متاسفانه امروز افکار بخشی از جامعه بد مدیریت می شود و دشمن از این غفلت سو استفاده کرده و افکار جامعه ما را هدف دهی می کند.
 
وی عنوان کرد: جبهه فعالان انقلابی باید با افزایش سطح  سواد رسانه ای و در راستای جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، به شبهات مطرح در فضای مجازی پاسخی روشن دهد.
 
مسلمی مهنی بیان کرد: یکی از خلا های موجود، نبود پایگاه تولید محتوا در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ابراز کرد: برای تحقق جهاد تبیین باید در زمینه های مختلفی که دشمن در جنگ رسانه ای هدف قرار داده، تولید محتوا کرد تا از این طریق توطئه آنها خنثی شود.
 
وی خاطر نشان کرد: روزی فرزندان این مرز و بوم در جبهه های حق علیه باطل از آرمان ها و ارزش های انقلاب دفاع کردند و امروز وظیفه ما است که در جنگ رسانه ای با دشمن مقابله کنیم.
 
مسلمی مهنی تصریح کرد: وظیفه شورای اطلاع رسانی انتشار اخبار موثق و واقعی در فضای مجازی است تا جلوی اخبار کذب و جعلی را بگیرد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در خاتمه یادآور شد: تشکیل شورای فضای مجازی در دستور کار قرار دارد و ما سعی داریم از ظرفیت اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه هفت شهرستان برای مقابله با جنگ رسانه ای دشمن استفاده کنیم.
کد خبر 1178339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha