۴۰۰ پیشکسوت دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری تجلیل می شود

ذوالفقاری گفت: ۴۰۰ پیشکسوت دفاع مقدس به مناسبت سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر در چهارمحال و بختیاری تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سرهنگ «منوچهر ذوالفقاری» در جمع خبرنگاران در خانه مطبوعات استان اظهار داشت: این برنامه برای نخستین بار در استان اجرا می‌شود و امید می‌رود با این اقدام بتوان از بخشی از ایثارگری‌ها و فداکاری های رزمندگان کشور در سال های دفاع مقدس قدردانی کرد.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برنامه ‌های گرامیداشت سوم خرداد در استان با شعار «ما مقاوم هستیم» برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: برگزاری همایش سراسری میراث معنوی، اجرای صبحگاه مشترک نیروی نظامی و انتظامی، نواختن زنگ مقاومت و پیروزی در مدارس، اجرای رژه موتوری دیدار با خانواده شهدا و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی همزمان با سالروز خرمشهر در استان برگزار می‌شود.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری از برگزاری پویش سلام فرمانده در استان خبر داد و گفت: نشست های کتابخوانی، رونمایی از تولیدات در حوزه دفاع مقدس، تجلیل از فعالان حوزه دفاع مقدس و روایتگری، عصر خاطره، نشست های تخصصی جهاد تبیین با موضوع نقش زنان در دفاع مقدس از دیگر برنامه‌هایی که در هفته مقاومت در استان برگزار می شود.

 

ذوالفقاری در ادامه از تدوین ۸۰۰ عنوان برنامه برای اجرای مناسبت‌های گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در قالب ۴۳ ویژه برنامه در مناسبت‌های ملی تا پایان سال اجرا می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: آیین شب شعر، اجرای تئاتر و سرودهای آیینی، خلق آثار توسط هنرمندان، برگزاری یادواره شهدا و رزمایش کمک مومنانه در سطح استان از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته مقاومت است.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری از افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در سال جاری خبر داد و گفت: این طرح ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

کد خبر 1178357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha