بچه مسجدی های کانون نسیم صبا لردگان نوای ماندگار «ممد نبودی ببینی» را بازخوانی می کنند

نوای ماندگار «ممد نبودی ببينی» به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان توسط گروه کانون فرهنگی هنری سرود «نسيم صبا» مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان لردگان بازخوانی می شود.

«مهدی نظری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: نوای ماندگار «ممد نبودی ببينی» به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان توسط گروه کانون فرهنگی هنری سرود «نسيم صبا» مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان لردگان بازخوانی می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سرود «نسيم صبا» مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان لردگان ادامه داد: در آستانه سوم خردادماه سالروز آزادی خرمشهر و به منظور پاسداشت حماسه سازان عملیات غرورآفرین بیت از مقدس، گروه سرود کانون فرهنگی هنری «نسیم صبا» نوای ماندگار «ممد نبودی ببینی» را بازخوانی و اجرا می کند.  

 

وی افزود: تنظیم این نماهنگ به همت «شهروز حقی» بوده و «وحید حسین پور» به عنوان تکخوان و «مهدی نظری» به عنوان مربی فنی در اجرای این سرود نقش آفرینی کردند.

 

کانون فرهنگی هنری نسيم صبا در استان چهارمحال و بختياری توانسته است با نگاه ويژه به کادرسازی و نگاه تشکيلاتی و همچنين با برگزاری منظم کلاس های آموزشی موفق به دريافت رتبه شايسته تقدير ويژه در رواق سرود سومين رويداد ملی فهما سال ۱۴۰۰ نیز شده است.

 

کانون فرهنگی هنری نسیم صبا فعالیت های تخصصی سرود در چهارمحال و بختیاری دارد و با نگاه ویژه به کادرسازی و نگاه تشکیلاتی و برگزاری منظم کلاس های آموزشی خاص مثل تک خوانی و تهیه کنندگی، تنظیم و آهنگسازی و ... برای اعضای گروه سرود کانون و اعزام اعضای گروه سرود به عنوان مربی به کانون های دیگر، مدارس و نهادها برای آموزش و تشکیل گروه های سرود یک حرکت روبه رشد را در فعالیت های تخصصی مربوط به سرود داشته است.

 

کانون فرهنگی هنری نسیم صبا به مناسبت ۹ دی و دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و به منظور پاسداشت مقام شامخ شهدا، اقدام به تولید مشترک سرود «پیمان جاودان»، با گروه سرود بچه های آسمان از استان اصفهان نمود که به مناسبت دومین سالگرد شهادت در گلزار شهدای کرمان اجرا شد.

 

این گروه سرود در تمام طول سال با تولید و یا بازخوانی سرود در همه مناسبت های مهم ملی و مذهبی فعالیت مستمر داشته و اجرای سرود های پاتوقی در مناسبت های ملی مذهبی در ایام کرونا در گلزار شهدا و خیابان ها و میادین اصلی شهر و پارک ها در مناسبت های ملی مذهبی در طول سال را داشته است.

 

از دیگر فعالیت های قابل ذکر این کانون حرکت به سمت خودکفایی مالی کانون با توجه به کمبود اعتبارات تخصیصی به کانون با انعقاد قرارداد تولید سرود با دستگاه ها و ادارات و سازمان ها و گرفتن سفارش برای تولید سرود است که موفقیت آمیز بوده است.

 

کد خبر 1178376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha