تولیدات رادیویی، صدای واقعیت و پژواک حقیقت را انعکاس دهند

مدیر شبکه رادیویی ایران گفت: معاونت صدای جمهوری اسلامی جشنواره ملی پژواک را با هدف احیای تولید مستند و ارتقای سطح کیفی و محتوایی تولیدات رادیویی برگزار کرده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه رادیویی ایران، محمد جعفر محمدزاده مدیر رادیو ایران درباره جشنواره رادیویی پژواک گفت: جشنواره ای نظیر جشنواره ملی پژواک علاوه بر آنکه محلی تبادل اندیشه و تجربیات است سبب ارتقای سطح کیفی و محتوایی تولیدات رادیویی نیز می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه جشنواره های پیشین رادیو، بخشی را به مستند اختصاص می یافت، افزود: تولیدات مستند سال ها به فراموشی سپرده شده بود جشنواره ملی پژواک به شکلی اختصاصی به این بخش پرداخته است.

مدیر رادیو ایران خاطر نشان کرد: معاونت صدای جمهوری اسلامی جشنواره ملی پژواک را با هدف احیای تولید مستند و ارتقای سطح کیفی و محتوایی تولیدات رادیویی برگزار کرده است.

محمدزاده مدیر رادیو ایران بخش دیگر صحبت هایش را به شعار جشنواره امسال (صدای واقعیت، پژواک حقیقت) نیز اختصاص داد و گفت: هر چند تمامی تولیدات رسانه باید در این راستا گام بردارند و صدای واقعیت و پژواک حقیقت را انعکاس دهند، گونه های مستند بیشتر باید به این ویژگی توجه کنند.

وی اضافه کرد: برنامه ها و تولیدات رادیویی صدای واقعیت و پژواک حقیقت باشند، این ویژگی سبب جذب بیشتر مخاطب خواهد شد.

کد خبر 1178385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha