برگزاری دومین یادواره شهدای کارگری و شهدای سلک باف یزد در روز پنجم خردادماه

فدایی از برگزاری دومین یادواره شهدای کارگری و شهدای سلک باف یزد در روز پنجم خردادماه در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید عباس فدایی دبیر اجرایی برگزاری یادواره شهدای کارگری استان یزد و مدیرعامل شرکت سلک باف در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه یزد از برگزاری دومین یادواره شهدای کارگری استان یزد خبر داد.

 

وی افزود: شرکت سلک باف از سال 1354 افتتاح شده است که در زمینه صنعت نساجی و تولید نخ فعال است و در حال حاضر نیز 300 نفر نیروی انسانی دارد.

 

مدیرعامل شرکت سلک باف یزد بیان کرد: تولید 4 هزار تن نخ در الیاف کوتاه ظرفیت این کارخانه است.

 

فدایی بیان کرد: این کارخانه تعداد 10 شهید تقدیم انقلاب کرده است که از سال گذشته به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا اقدام به برگزاری یادواره شهدا کرده ایم.

 

وی افزود: امسال نیز دومین یادواره شهدای کارگری استان را با یاد و خاطره شهدای سلک باف برگزار می کنیم که در روز پنجم خردادماه این مراسم در محل کارخانه سلک باف یزد برگزار می شود.

 

مدیرعامل شرکت سلک باف یزد بیان کرد: هدف از برگزاری این مراسم ادای احترام به راه این شهدا است و همواره در تلاش هستیم که راه شهدا ادامه پیدا کند.

 

فدایی گفت: همه ما باید آگاه باشیم که این پست ها امانتی در اختیار ما ااست که این یادواره ها تلنگری است تا راه خود را گم نکنیم.

 

وی افزود: تقدیر از پیشکسوتان سلک باف، تجلیل از خانواده شهدا، سخنرانی و مداحی، دعای کمیل از جمله برنامه های این مراسم است.

 

 

کد خبر 1178386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha