بهره برداری از یک کارخانه و مرکز نوآوری در گیلان

یک کارخانه و همچنین مرکز نوآوری دانشگاه گیلان با حضور ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور و هییت همراه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، کارخانه نوآوری استان گیلان صبح امروز ( سه‌شنبه، ۳ خرداد ) با حضور « سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رییس جمهور و هیئت همراه و همچنین مسئولان استانی در بخش کوچصفهان شهرستان رشت به بهره‌برداری رسید.

 

در مجموعه کارخانه نوآوری تعدادی شتاب‌دهنده‌های تخصصی جهت حمایت از استارتاپ‌ها و ایده‌ها مستقر شده و در حال حاضر بیش از چهار ایده و استارتاپ و سه تیم فناوری در کارخانه جهت توسعه و اجرای پروژه‌های کسب و کار خود در حال فعالیت هستند.

 

کارخانه نوآوری بستری قابل گسترش و نقش‌آفرین در عرصه نوآوری، شتاب‌دهنده، فضای کاری مشترک، مرکز نوآوری در حوزه‌­های تخصصی مختلف و خدمات تخصصی استارتاپ­‌ها خواهد بود و این مرکز با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال راه‌اندازی شده است.

 

همچنین مرکز نوآوری دانشگاه گیلان امروز با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور به بهره‌برداری رسید و در اختیار جوانان استان قرار گرفت.

 

مرکز نوآوری دانشگاه گیلان با زیربنای مفید یک هزار و ۸۷۵ متر مربع و با هزینه عمرانی ۶۲ میلیارد ریال با اعتبار حمایتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به مبلغ ۴۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

 

کد خبر 1178433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha