پوشش حوزه های  وارداتی کشور در قالب شرکت های دانش بنیان

ستاری از پوشش حوزه های واردات اصلی کشور در قالب شرکت های دانش بنیان خبر داد و گفت: از طرح های دانش بنیان حمایت می شود.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سورنا ستاری » امروز (سه‌شنبه، ۳ خرداد ) در حاشیه افتتاح کارخانه نوآوری رشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اتفاقات خوبی در حوزه فناوری در گیلان در حال شکل گیری است.

 

معاون علمی و فناوری رییس جمهور  با تشکر از مسئولان استانی که اینگونه فرهنگ فناوری را توسعه داده‌اند گفتپروژه‌های افتتاح شده امروز گواه این مدعا و حمایت‌هایی است که در این راستا انجام شده است.

 

ستاری با تاکید بر فرهنگ سازی علم دانش بنیان در جامعه که از اقدامات مهم جهت تحقق شعار سال است تصریح کرد: معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری، برنامه‌‌های متعدد و مفصلی در این راستا تدوین کرده که اجرایی خواهد شد.

 

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های مشخص در ستادهای علمی این معاونت تصریح کرد: ستادهای مختلف در بخش فناوری و علمی تشکیل شده است تا طرح ها در قالب دانش بنیان پیاده سازی شود.

 

ستاری با بیان اینکه بخش معاونت علمی و فناوری درصدد است که حوزه واردات اصلی و تحلیلی کشور را در قالب شرکت‌های دانش بنیان مورد پوشش قرار دهد خاطرنشان ساخت: وقتی فرهنگ دانش بنیان در استان نهادینه شود این نوع شرکت‌ها به سمت تامین نیازهای مردم هدایت می شوند.

 

کد خبر 1178533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha