هویت ایران اسلامی با قدرت و قوت دنبال می شود

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: هویت ایران اسلامی با قدرت و قوت دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «عصت بدخشان» روز سه شنبه (سوم خرداد) در همایش ملی هویت کودکان ایرانی اسلامی دوره پیش دبستانی شهرستان شیروان اظهار کرد: کار با کودکان ابتدایی به ویژه پیش دبستانی خیلی سخت است و مربیان پیش دبستانی مانند یک مادر باصبر و دلسوز، بچه‌ها را هدایت و مفاهیم را با آن انتقال می دهند.

 

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از برگزاری همایشی با عنوان معماران تربیت در مهرماه سال جاری خبر داد و عنوان کرد: انشالله بتوانیم هویت ایرانی اسلامی را به قدرت و قوت دنبال کنیم.

 

بدخشان ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر خاطرنشان کرد: شهدا و رزمندگان اسلام جزئی از هویت ما هستند.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان هم گفت: هویت ما شهدای مدافع حرم به ویژه سالار و سرور شهدا شهید حاج قاسم سلیمانی است که در سایه زحمات آنان، آرامش و امنیت برقرار است و ما شاهد برگزاری برنامه‌های نوآموزان در این مراسم هستیم.

 

«فرامرز شجاعی» با تقدیر و تشکر از تلاش های مؤسسان، اولیاء و مربیان، مدیران مراکز پیش دبستانی و راهبران و مدیران مدارس بر پا کننده غرفه های همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی تصریح کرد: هویت ما شهید بدخشان، شهید زهرایی، حجاب مادران، خاک و پرچم ماست و ما به این هویت ها افتخار می کنیم.

 

کد خبر 1178439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha