آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از ۸ خرداد ماه

مهدیکار آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی در مدارس از هشتم خرداد ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «سیامک مهدیکار» در گفتگوی خبری با اشاره به نحوه ثبت نام دانش آموزان در مدارس بیان کرد: تکریم اولیای سیاست وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی آینده و امسال بوده و ان شاالله با آمادگی لازم از یکشنبه هشتم خرداد ماه ثبت نام مدارس در پایه اول آغاز می شود.

 

دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد:  ثبت نام پایه ورودی هفتم، هفته سوم خرداد بعد از اعلام نتایج دوره ابتدایی آغاز می شود و پایه دهم بعد از مشخص شدن هدایت تحصیلی دانش آموزان انجام خواهد شد.

 

وی افزود: در بحث میان پایه ها هم هیچ نیازی به مراجعه اولیا به مدارس نیست و به صورت اتوماتیک بعد از ثبت نتیجه در سامانه مربوطه، کار انجام می شود.

 

مهدیکار خاطر نشان کرد: در خصوص ثبت نام دانش آموزان متقاضی جهش تحصیلی هنوز بخشنامه ای از وزارت آموزش و پررورش ابلاغ نشده و به محض ابلاغ، اطلاع رسانی لازم در این خصوص صورت می گیرد.

 

وی در ادامه در خصوص سنجش سلامت نوآموزان یادآور شد: سنجش سلامت دانش آموزان در بدو ورود به مدارس هم از هفته آینده یکشنبه هشتم خرداد ماه آغاز می شود و وقتی اولیا برای ثبت نام دانش آموز خود مراجعه می کنند، مدیران در سامانه مربوطه اقدام به نوبت گیری و ثبت مشخصات نوآموزان کرده و بر اساس آن تاریخ نوبت دهی، می توانند به مراکز سنجش سلامت مراجعه کنند.

 

کد خبر 1178449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha