شهرستان جهرم در جریان عملیات آزادسازی خرمشهر ۶۲ شهید را تقدیم کرده است

شفیعیان گفت: لشكر «المهدی (عج)» شهرستان جهرم با تقدیم ۶۲ شهید گلگون کفن نقش بارز و بسزایی در پیروزی و آزادسازی خرمشهر داشته است.

«مهدی شفیعیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: سوم خرداد تبلور عینی مقاومت، ایثار ، پیروزی، شکوه ایمان، تجلی وحدت کلمه و آزادگی مردمان سرزمینی است که با اتکال به نیروی لایزال الهی و رهبری بی نظیر سلسله جنبان کبیر انقلاب اسلامی، جلوه های بی نظیری از ایثار و شهامت و شهادت طلبی در راه سرافرازی میهن اسلامی را به تصویر کشیدند.

 

فرماندار ویژه جهرم افزود: عملیات پیروزمندانه «بیت المقدس»، تجلی غرورانگیز و به یادماندنی از مقاومت، ایثار و پیروزی ملت همیشه در صحنه ایران در دفاع از مرز و بوم و کیان ایران اسلامی است که رشادت‌های «تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج)» نقش بارز و بسزایی در پیروزی این عملیات داشته است.

 

به گفته وی، آزاد سازی خرمشهر روایت تاریخ پرافتخار و بلند مقاومت ملتی  است که آوازه نام و نشانشان به بلندای تاریخ این سرزمین کهن و متمدن طنین انداز شد و بر قله رفیع شرف و مردانگی به ثبت رسید.

 

شفیعیان خاطرنشان کرد: لشكر «المهدی (عج)»  شهرستان جهرم با تقدیم 62 شهید گلگون کفن نقش بارز و بسزایی در پیروزی و آزادسازی خرمشهر داشته است.

 

وی عنوان کرد: بی تردید دستیابی پیشرفت های چشمگیر در عرصه های مختلف و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه وحدت و همدلی و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده است.

 

به گزارش شبستان، عملیات «بیت المقدس» از بامداد 10 اردیبهشت ماه سال 61 شروع و طی سه مرحله در منطقه ای به وسعت 6هزار كیلومتر و در غرب كارون، جنوب غربی اهواز و شمال خرمشهر با رمز مقدس «یا علی بی ابی طالب (ع)» و با هدف آزادسازی كامل خرمشهر، پادگان حمید، هویزه و جفیر انجام شد.

کد خبر 1178458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha