آزاد سازی خرمشهر به ياد ماندنی ترين روزهای تاريخ پر فراز و نشیب انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی است

کنجوریان،گفت: آزاد سازی خرمشهر به ياد ماندنی ترين روزهای تاريخ پر فراز و نشیب انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی و نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس و افتخاری بزرگ برای همه‌ ایرانیان است.

عبادالله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به سالروز فتح خرمشهر،گفت:سالگرد حماسه‌ عظیم آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت و یادآور نقطه عطف سال های روشن دفاع مقدس است.

 

 

فرماندار هرسین افزود: حماسه سوم خرداد و وقایع مهمی همچون این روزها باید برای نسل جدید بازگو، تبیین و نشر یابد تا دشمنان نتوانند کاری کنند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: تلاش در راستای تقویت روحیه مقاومت و یکپارچگی در مقابله با استکبار، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و مقاومت و ولایتمداری باید از اهداف برنامه های سوم خرداد بویژه در مدارس باشد.

 

 

کنجوریان  تصریح کرد: فضا سازی محیطی ، تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا ، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی ، نواختن زنگ مقاومت، غبارروبی و گلباران مزار شهدا ، برپایی ایستگاههای سلامت ، برگزاری نشست های روشنگری و نورافشانی شهر هرسین بخشی از برنامه های گرامیداشت این روز مهم در شهرستان هرسین است.
 

 

فرماندار هرسین اظهار کرد: تبیین ایثار، شهادت و اخلاص و خودباوری رزمندگان اسلام در میان نسل کنونیباید ترویج یابد و همگی باید در خصوص جهاد تبیین گام برداشته و برنامه‌های پیش‌بینی شده باید در همین راستا باشند.

 

 

 

کد خبر 1178459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha