شهید صیاد خدایی در همه میدان‌های جهاد موفق و پیروز بود

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه شهید صیاد خدایی در همه میدان‌های جهاد موفق و پیروز بود، گفت: این شهید امروز به زیارت حاج قاسم می رود. سلام ما را به حاج قاسم و همه شهدا برسان.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (سه شنبه ۳ خرداد) در آیین تشییع شهید پیکر حسن صید خدایی با بیان اینکه شهید صیاد خدایی در همه میدان‌های جهاد موفق و پیروز بود، گفت: این شهید امروز به زیارت حاج قاسم می رود. سلام ما را به حاج قاسم و همه شهدا برسان اما پیمان می‌بندیم و همرزمان تو قسم می‌خورند در همه صحنه‌ها ۱۰ برابر شهادتت، انتقامت را از رژیم صهیونیستی، دشمنان و از آمریکا با قدرت و قوت خواهند گرفت.

 

بنابراین گزارش، پیکر شهید مدافع حرم حسن صیاد خدایی امروز در میدان امام حسین علیه‌السلام تشییع شد. همچنین بر پیکر این شهید مدافع حرم نماز اقامه نماز شد. سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران و سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس نیز در مراسم تشیع پیکر شهید حسن صیاد خدایی حضور یافتند.

 

گفتنی است؛ حوالی ساعت ۱۶ روز یکشنبه اول خرداد در حوالی خیابان مجاهدین اسلام تهران ۲ موتور سوار با شلیک پنج گلوله یکی از مدافعان حرم به نام صیاد خدایی را در هنگامی که قصد ورود به منزل داشت ترور و به شهادت رساندند.  

کد خبر 1178461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha