۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در ارومیه کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر با کشف ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در ارومیه با عملیات ضربتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان، خبر داد.

«سرهنگ ایرج حسنخانی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان طی یک عملیات اطلاعاتی، موفق شدند افرادی را که در زمینه قاچاق مواد مخدر فعالیت داشتند را شناسایی کنند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: باند تهیه و توزیع مواد مخدر با کشف ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در ارومیه با عملیات ضربتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان انهدام شد.

وی در ادامه افزود: با هوشیاری ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، طی عملیات ضربتی در بازرسی از خودروی متهمان؛  مقدار ۲۰  کیلو گرم شیشه افغانی کشف و ضبط  شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بیان کرد: در این رابطه ۳  نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ حسنخانی خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی استان با تمام توان در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر تلاش می کنند و این تلاش ایثارگرانه عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ کرده است.

کد خبر 1178486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha