نبرد در جنگ ترکیبی نیازمند مشارکت همگانی است/ لزوم افزایش دانش رسانه ای

غلامرضایی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه نظام گفت: نبرد در جنگ ترکیبی نیازمند مشارکت همگانی در مقابله با دشمن مثل دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «رمضانعلی غلامرضایی« در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح تیران و کرون به مناسبت سالروزحماسه فتح خرمشهر اظهارداشت: دشمن در عصر حاضر نه تنها در یک صحنه بلکه در عرصه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، رسانه ای و سیاسی جنگ ایجاد کرده و تمام ابزارها را مثل دوران دفاع مقدس بکار گرفته است.

کارشناس سیاسی سپاه استان اصفهان افزود: نبرد در جنگ ترکیبی نیازمند مشارکت همگانی در مقابله با دشمن مثل دوران دفاع مقدس است تا با احساس خطر آن زمان و گفتمان عمومی وارد صحنه شویم.

 

وی ادامه داد: در فتح خرمشهر همه به این درک و احساس رسیدند که باید برای دفاع از کشور و خرمشهر وارد صحنه بشوند و دستور امام را عملیاتی کردند.

به اعتقاد غلامرضایی نبرد خرمشهرهای اقتصادی و فرهنگی امروز سخت تر از گذشته شده اما تجربه قبل فرصتی برای آینده بوده و با همان احساس مسئولیت و خطر باید جلو بیاییم.

 

وی با بیان اینکه جنگ ادراکی، تغییر ذهنیت و آرمان ها توسط دشمنان رقم خورده، اذعان داشت: در چنین شرایطی باید با آگاهی و بیان واقعیت ها و جهاد تبیین در برابر دشمن ایستادگی کرد.

کارشناس سیاسی سپاه استان اصفهان با بیان اینکه در تغییر ذهنیت ها به دلیل مشکلات گذشته و عدم اعتماد مردم به تصمیمات دولت ایجاد شده، خاطرنشان کرد: باایجاد اعتماد عمومی و و بیان واقعیت ها در این عرصه نبرد کنیم.

 

وی اضافه کرد: تاکنون اوضاع دفاع مقدس روایت شده و هیچ گاه از چرایی و ابعاد آن برای نسل جوان و کسانی که آن دروان را تجربه نکرده اند صحبتی پیش نیامده است.

 

لزوم افزایش دانش رسانه ای

 

غلامرضایی با انتقاد از فعالیت بدون قانون و نظم در فضای مجازی و گسترش شبکه های رسانه ای، گفت: عدم سواد رسانه‌ای و آموزش عموم مردم سیاه نمایی دشمن موفق شده و شرایط نگران کننده و ناامیدی در جامعه گسترش یافته داده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی باید کار کارشناسی انجام شود و شبه هایی که در حوزه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن و اینکه چرا وارد دفاع از اکراین و افغانستان نشدیم پیش می آید پاسخ بدهیم.

 

کارشناس سیاسی افزود: مردم بدانند که دشمن حفره و باتلاقی را برای ما به واسطه افغانستان ایجاد کرده بودند تا بر ایران مسلط بشوند اما هوشیاری رهبر معظم انقلاب مانع از این اتفاق شد.

 

 

کد خبر 1178503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha