لزوم عزم و اراده انقلابی مسئولان برای مقابله با تهدیدات نرم و سخت دشمنان

کریم‌پور گفت: آحاد ملت به ویژه مسئولان باید با عزم و اراده انقلابی در عرصه‌های مقابله با تهدیدات نرم و سخت دشمنان از جمله در عرصه اقتصادی با تکیه بر نیروهای کارآمد و توانمند داخلی، اهداف و آرزو‌های شوم براندازان نظام انقلاب اسلامی را نقش بر آب کنند.

«احسان کریم‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: بازخوانی حماسه مقاومت و مرور روحیه انقلابی و جهادی فرزندان انقلاب که منجر به آزادسازی خرمشهر شد، تاریخ واقعی جنگ تحمیلی را نشان می‌دهد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: به فرموده امام خمینی (ره) تمام کفر در برابر تمام اسلام ایستاده است که این رسالتی مهم و سنگین به حساب می‌آید و باید آن را به گوش نسل‌های آینده‌ساز ایران اسلامی رساند و این به عنوان عینیت بخشیدن به جهاد تبیین محسوب می‌شود.

 

وی اذعان کرد: در راستای تحقق اندیشه‌ها و تدابیر رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه خرمشهر‌ها در پیش است، همه آحاد ملت به ویژه مسئولان باید با عزم و اراده انقلابی در عرصه‌های مقابله با تهدیدات نرم و سخت دشمنان به ویژه در عرصه اقتصادی با تکیه بر نیروهای کارآمد و توانمند داخلی، اهداف و آرزو‌های شوم براندازان نظام انقلاب اسلامی را نقش بر آب کنند.

 

کریم‌پور تصریح کرد: سپاه شهرستان اندیمشک با تعظیم به مقام شامخ امام شهدا و شهیدان حماسه‌ساز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت روز ملی مقاومت و ایثار، با تجدید بیعت با آرمان‌های والای امام شهدا و با تأکید بر آمادگی همه‌جانبه برای پاسداری از آرمان‌ها و دستاورد‌های عظیم فتح خرمشهر تحت زعامت رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی، اعلام می‌کند هرگونه خطای راهبردی دشمنان را پاسخ خواهد داد.

 

کد خبر 1178507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha