مسجدی‌ها و هیئتی‌ها نقش عملیاتی و خط‌شکن را در جهاد تبیین دارند

یک مبلغ دینی با بیان اینکه مسجدی‌ها، هیئتی‌ها و ذاکران اهل بیت(ع) نقش عملیاتی و خط شکن در جهاد تبیین دارند، گفت: اگر همه در این باره خوب کار کنند، آنگاه موضوعاتی همچون فرزندآوری و کتاب‌خوانی سریع‌تر و راحت‌تر قابل حل است.

حجت الاسلام والمسلمین «محمد دغانلو» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه جهاد تبیین را اگر دست کم بگیریم، فرصت خوبی برای جذب مردم را از دست داده ایم، اظهار کرد: متاسفانه، حوادث پی در پی در کشور موجب شده است موضوعی به این مهمی به دست فراموشی سپرده شود. در واقع گاهی چنین حوادثی موجب می شود موضوعات مهمتر دستخوش روزمرگی شود.

 

این مبلغ دینی افزود: در زمان بروز این حوادث و مشکلات و همچنین تبلیغات دشمن، نقش نیروهای انقلابی بیش از همه مهم می شود زیرا در حالی که مسئولان درگیر مدیریت حوادث هستند و مردم نیز سرگرم امور جاری زندگی و گاهی نیز در کمال تاسف، تبلیغات دشمن هستند، لشکر متدین جبهه انقلاب اسلامی باید به میدان بیاید.

 

وی گفت: بر همین اساس مسجدی ها، هیئتی ها و ذاکران اهل بیت (ع) نقش عملیاتی و خط شکن را در جهاد تبیین دارند. هر گونه سستی در این زمینه می تواند موجب شود مطالبه مقام معظم رهبری بر زمین بماند و جنبه عملیاتی پیدا نکند.

 

دغانلو در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که هیئت های مذهبی موضوع ترویج فرزندآوری و فرهنگ مطالعه را در قالب های گوناگون دنبال می کنند، باید برای موضوع جهاد تبیین نیز برنامه عملیاتی داشته باشند. در واقع اگر همه در زمینه جهاد تبیین خوب کار کنند، آنگاه موضوعاتی همچون فرزندآوری و کتاب خوانی سریع تر و راحت تر قابل حل است.

 

کد خبر 1178517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha