هفتمین مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت در همدان برگزار شد

هفتمین جلسه مجمع پیشکسوتان و ایثارگران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در همدان با گرامیداشت چهلمین سالروز شهادت سردار شهید محمود شهبازی دستجردی در همدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، هفتمین جلسه مجمع پیشکسوتان و ایثارگران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در همدان به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و چهلمین سال شهادت سردار شهید محمود شهبازی دستجردی، جانشین فرماندهی تیپ 27 محمد رسول الله(ص) در موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد. این برنامه با حضور صمیمی رزمندگان دوران دفاع مقدس همراه شده و فرصتی برای دیدار دوباره اهالی روزهای حماسه و مقاومت با یکدیگر شد.

 

امام جمعه همدان در این برنامه گفت: دوران طلایی دفاع مقدس، ایام‌ الله بود و  فرصت تربیت فکری و اعتقادی بسیاری از جوانان را فراهم کرد و هر گاه ‌خداوند بخواهد اهداف خود را در عالم محقق کند؛ لشکر هایی از جنس رزمندگان دوران دفاع مقدس می‌خواهد.

 

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی با تأکید بر  ضرورت جهاد تبیین افزود: دشمن با فضای رسانه‌ای به دنبال مدیریت ادراک جامعه است تا این طور القا کند که ما راه را اشتباه رفته‌ایم.

 

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به وقوع پیوست تا آرمان های الهی در جامعه محقق شود و  ما انقلاب نکردیم که کسی به قدرت، شهرت و ثروت برسد .

 

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه مشکلاتی چون گرانی در جامعه وجود دارد، مطرح کرد: داشتن رفاه حق مردم است و دولت در حال تلاش برای برطرف کردن مشکلات است.

 

آیت الله شعبانی گفت: معتقدم این جمع قوی که دارای تجربه‌های بسیاری است می‌تواند در برطرف کردن مشکلات استان موفق عمل کند زیرا آزادسازی خرمشهر بسیار سخت‌تر از  مشکلات امروز است.

 

وی اعلام کرد: شما با آزاد کردن خرمشهر ثابت کردید کار نشدنی با قدرت ایمان و همراهی با یکدیگر  شدنی است و مشکلات امروز هم با هم‌افزایی برطرف می‌شود.

 

 

 

 

 

کد خبر 1178583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha