انقلاب اسلامی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و انسانی است

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: انقلاب اسلامی، انقلابی عزتمند در تمام جهان و مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و انسانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سردار مدنی جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان ظهر سه‌شنبه سوم خدادماه در آیین حماسی و معنوی یادواره شهیدان سعیدزاده و گرامیداشت حماسه سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: وظیفه ما برجسته‌سازی و زنده نگه داشتن فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت و تکریم خانواده شهدا و شناساندن عظمت نام شهید است.

 

 

سردار مدنی با تأکید بر اینکه شهدا نماد سرزمین ما هستند، افزود: امنیت و آرامش ما مدیون ایثار شهداست و در این راه باید به نحو جهادی به سمت اعتلای اسلام و انقلاب حرکت کنیم و این فرهنگ باید ادامه داشته باشد.

 

 

وی انقلاب اسلامی را انقلابی عزتمند در تمام جهان و مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و انسانی عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی، ابهت استکبار را درهم شکست و این انقلاب در تمامی کشورهای منطقه به یک فرهنگ متعالی تبدیل شد.

 

 

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه عزت و اقتدار ایران اسلامی در جهان به برکت خون شهیدان، رزمندگان رشید و مجاهدت‌های فرزندان برومند ایران حاصل شده است، تصریح کرد: غرور ملی یک عامل مهم برای دفاع از آزادی و عزت و سربلندی ماست و هر ایرانی باید به این غرور ملی افتخار نموده و به خود ببالد.

 

 

گفتنی است؛ در ابتدای این آیین ملی و حماسی، سرود سلام فرمانده با اجرای ۱۲۰ کودک و نوجوان به هیئت شهید هاشمی نژاد با همکاری اداره تبلیغات اسلامی سقز اجرا شد.

کد خبر 1178597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha