مراسم دسته‌روی و سینه‌زنی شهادت امام صادق(ع) در بیجار  برگزار  می‌شود

مراسم دسته‌روی و سوگواری سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در بیجار با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان و روحانیون برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا رئیس تبلیغات اسلامی بیجار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: مردم ولایتمدار شهرستان بیجار در سالروز شهادت ششمین امام شیعیان با برپایی مراسم دسته‌روی و سینه‌زنی ارادت خالصانه خود را به حضرت صادق آل محمد(ص) نشان می‌دهند.

 

 

حجت الاسلام مختاری نیا با اشاره به اینکه مراسم دسته‌روی و سینه‌زنی شهادت امام جعفر صادق(ع) همزمان در سایر شهر و روستاهای شهرستان بیجار برگزار می‌شود، افزود: این مراسم با همکاری هیئات مذهبی شهرستان بیجار برگزار شده است.

 

 

وی در ادامه از برگزاری مراسم ادعیه خوانی و سوگواری خبر داد و بیان کرد: مراسم سوگواری و ادعیه خوانی در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور مردم مومن و خداجو در شرایط مناسب و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

 

رئیس تبلیغات اسلامی بیجار عنوان کرد: اعزام مبلغ به مناطق روستایی و شهری در این ایام، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و سلامت از دیگر اقدامات هیئات مذهبی بیجار به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در بیجار است.

 

حجت‌الاسلام مختاری نیا اضافه کرد: در حال حاضر ۲۳۰ هیئت مذهبی در سطح شهر و روستاهای استان فعالیت دارند که در مناسبت‌های ملی و مذهبی به اجرای برنامه می‌پردازند.

کد خبر 1178638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha