نیروهای جوان حزب ‌اللهی مسیر تحقق دولت اسلامی را محقق می کند

قانعی گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم، مسیر تحقق دولت اسلامی را به کار گماردن نیروهای جوان حزب ‌اللهی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمیدرضا قانعی»، امروز (سه شنبه 3 خرداد) در آئین معرفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کازرون گفت: تقارن سالروز آزادسازی خرمشهر و همزمانی معرفی یکی از یادگاران شهدای ایران اسلامی به عنوان سکاندار فرهنگ و هنر در شهرستان شهیدپرور کازرون را به فال نیک می گیریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم، مسیر تحقق دولت اسلامی را به کار گماردن نیروهای جوان حزب ‌اللهی دانست.

وی اضافه کرد: امروز یکی از این جوان ‌های شایسته دیار کازرون با پیشینه‌ روشن در تدین و ایمان در مهارت‌های هنری و فرهنگی کنار شماست تا با همکاری دیگر مسئولان فرهنگی شهر، فصلی جدید بالندگی فرهنگی شهرستان تمدن ساز کازرون را رقم بزند.

حجت ‌الاسلام «محمد صباحی»، نیز در این مراسم گفت: بروز اندیشه‌ های جدید موجب رشد و بالندگی می ‌شود و برای تحقق سخن مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص در قله بودن استان فارس به داشتن مدیران قله‌ پیما نیاز داریم.

امام جمعه کازرون تاکید کرد: کار کردن در حوزه فرهنگ و هنر بسیار سخت است و ایجاد یک تحول کوچک در حوزه فرهنگ از ده ‌ها پروژ‌ه‌ عمرانی دشوارتر است و یادآوری افتخارات فرهنگی، هنری و ادبی شهرستان و معرفی مفاخر کازرون به نسل جدید از مهم ‌ترین کارهای فرهنگی است.

خاطر نشان می شود در این آئین از تلاش‌ های حجت ‌الاسلام «محمدجواد جلالی» تجلیل شد و «حسین فروزنده»، به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کازرون معرفی شد.

کد خبر 1178641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha