تثبیت مالکیت موقوفات در جلوگیری از موقوفه خواری بسیار موثر است

عسکرپور گفت: تثبیت مالکیت موقوفات در جلوگیری از موقوفه خواری بسیار موثر است و با اقدامی جهادی تثبیت مالکیت موقوفات فارس تسریع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «داوود عسکرپور»، امروز (سه شنبه 3 خرداد) از اخذ سند مالکیت بیش از 330 هکتار از اراضی موقوفات کازرون خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: صیانت از موقوفات از رسالت‌ های اساسی سازمان اوقاف و امور خیریه است.

معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس افزود: سند مالکیت موقوفه «آغا بشیر» در روستای «جوالقیان» شهر بالاده شهرستان کازرون اخذ شده و مساحت اراضی این موقوفه، سه میلیون و 300 هزار و 976 متر مربع و به ارزش بیش از یک هزار و یکصد میلیارد ریال است.

وی هر تلاشی برای احقاق حقوق موقوفات و تثبیت سند مالکیت موقوفات را کمک به سنت حسنه وقف دانست و عنوان کرد: شناسنامه دار کردن و تثبیت مالکیت موقوفات از مهمترین برنامه ‌های سازمان اوقاف به شمار می رود و در روزهای اخیر به همت کارشناسان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کازرون، سند مالکیت موقوفه «آغا بشیر» در کازرون اخذ شده است.

عسکرپور تاکید کرد: تثبیت مالکیت موقوفات در جلوگیری از موقوفه خواری بسیار موثر است و با اقدامی جهادی تثبیت مالکیت موقوفات تسریع می شود.

کد خبر 1178653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha