گفتمان جوان باوری در اولویت باشد

خسروی با تاکید براینکه باید گفتمان جوان باوری در اولویت باشد، گفت: باید در زمینه‌های مختلف تولیدی و توسعه‌ اقتصادی استان از ظرفیت جوانان استفاده کنیم که از این ظرفیت کمتر تاکنون استفاده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سید حسن خسروی» امروز (۳خرداد) در نشست دبیران سازمان‌های مردم نهاد جوانان اداره کل ورزش و جوانان با سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: مسئله جوانان موضوع خیلی مهمی در جامعه است و رهبر معظم انقلاب در این خصوص می‌فرمایند که هر زمان جوانان ما خواستند و همت کردند به اهداف خود رسیدند.

 

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه تا مشکلات جوانان جامعه خود را نبینیم نمی‌توانیم راه و چاره‌ای برای آن بیندیشیم، گفت: تلاش ما این است که خواسته‌های جوانان و سازمان‌های مردم نهاد را پیگیری کنیم.

 

خسروی با اشاره به اینکه در ستاد تسهیل امور جوانان هم دغدغه‌های جوانان در زمینه‌های مختلف از جمله رفاهی، اشتغال و کاهش آسیب‌ها بررسی خواهد شد، افزود: جوانان آینده سازان این مرز و بوم هستند و ما باید سعی کنیم که جوانان را به سمت و سوی اهداف انقلاب اسلامی سوق دهیم و در این خصوص هرچه جوانان از اهداف انقلاب فاصله بگیرند ما دچرا مشکلات و چالش‌ خواهیم شد.

 

وی ادامه داد: اکنون تمام هجمه دشمنان به سمت جوانان است تا از نظام و انقلاب فاصله بگیرند، باید سعی کنیم با هم‌افزایی و تعامل برنامه‌های خوب، متنوع و هدفمند برای این قشر اجرا و در این خصوص از تمام ظرفیت ادارات متولی استفاده کنیم.

 

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با تاکید براینکه باید گفتمان جوان باوری در اولویت باشد، عنوان کرد: باید در زمینه‌های مختلف تولیدی و توسعه‌ اقتصادی استان از ظرفیت جوانان استفاده کنیم که از این ظرفیت کمتر تاکنون استفاده شده است.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1178657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha