استکبار جهانی از روحیه شهادت‌طلبی ایرانیان  واهمه دارد

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه معنویت و ایمان به خدا و روحیه شهادت طلبی ملت شریف ایران اسلامی رمز موفقیت در دوران دفاع مقدس بود، گفت: استکبار جهانی از روحیه شهادت‌طلبی ایرانیان واهمه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۳خرداد) در صبحگاه مشترک سپاه پاسداران در نیروی دریایی سپاه بابلسر به همراه تشییع پیکر مطهر شهید گمنام  با بیان اینکه از نگاه مادی بشری عوامل پیروزی یک لشکر یک جبهه عبارت است از نفرات بیشتر، مهارت و ورزیدگی بهتر و بالاتر در بعد جنگی، داعی و نظامی و داشتن تجهیزات پیشرفته و داشتن روحیه قوی، اظهار کرد: این شاخصه های پیروزی یک جبهه و لشکر است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: با بیان اینکه کشورها سعی می کنند قوای نظامی و دفاعی خود را از نظر نیروی انسانی و تجهیزات تقویت کنند.

 

وی با بیان اینکه هر چند از نظر اعتقادی و دینی تقویت قوای نظامی و دفاعی موثر است اما برخورداری از روحیه ایمان و توکل به خدا یا همان معنویت و عرفان و اتصال به خدا همان کانون اصلی قدرت، عبادت و دعا و نماز شب نیز مهم است، ادامه داد: ویژگی های معنوی و عرفانی بر همه دیگر شاخصه های نظامی و دفاعی برتری  دارد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی شهادت طلبی و معنویت را موجب پیروزی جبهه های اسلام در طول تاریخ دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس نیروهای ایران اسلامی از نظر سلاح و تجهیزات به اندازه دشمن قوی نبود اما سلاح ایمان و معنویت رزمندگان ما زمینه پیروزی ایران اسلامی را رقم زد.

 

وی اظهار کرد: معنویت ملت ایران اسلامی اجازه دست درازی به استکبار نمی دهد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی همچنین برتقویت بعد اخلاقی در بین قوای نظامی تاکید کرد.

کد خبر 1178668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha