گذر از مشکلات با الگوی آزادی خرمشهر محقق شدنی است/عملکرد ضعیف روابط عمومی

جان نثاری گفت: گذر از مشکلات و نگرانی‌های امروز جامعه و کشور با الگوی آزادی خرمشهر محقق شدنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «محمدرضا جان نثاری« روز سه شنبه(سوم خرداد) در شورای اطلاع رسانی استان اصفهان با گرامیداشت روز سوم خرداد و بررسی آن دوران به موضوع اطلاع رسانی و الگوگیری از آن دوران برای گذر از مشکلات امروز جامعه اظهارداشت: دوران دفاع مقدس پشتوانه و الگویی برای هم افزایی و هماهنگی بین مردم و اقشار مختلف برای گذر از سختی ها و شرایط سخت است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان افزود: گذر از مشکلات و نگرانی‌های امروز جامعه و کشور با الگوی آزادی خرمشهر و هم افزایی بین گروه های مختلف محقق شدنی و امید در جامعه فراگیر خواهد شد.

وی ادامه داد: دشمن در دوران دفاع مقدس تمام تلاش خود را برای براندازی نظام و تصرف کشور به کار گرفته بود و قدرت های بزرگ نیز آنان را حمایت می کردند اما در عملیات بیت المقدس که عزم همگانی برای آزادی خرمشهر شده بود و با وجود هزار نیروی عراقی این اتفاق رقم خورد و نیروهای آنان اسیر هم شدند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با بیان اینکه امروز اگر تمام قدرت ها در مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستاده باشند بازهم پیروزی به ما می رسد، تصریح کرد: اگر همت و اراده و مشارکت آن زمان دوباره ایجاد شود به خوبی از شرایط سخت می گذریم.

وی اضافه کرد: دولت در سال اول فعالیت خود بزرگترین اتفاق اقتصادی را رقم زد که نتایج آن متوجه مردم خواهد شد و باید مسئولان نسبت به دغدغه های مردم و سوالات خبرنگاران پیرامون این موضوع پاسخگو باشند.

 

عملکرد ضعیف روابط عمومی

 

معاون استاندار اصفهان به جهاد تبیین و بیان واقعیت های دوران دفاع مقدس و شرایط امروز اشاره کرد و اذعان داشت: باید علاوه بر توضیح اتفاقات و رویدادهای دفاع مقدس و مبارزه با دشمن به علت ها و چرایی این کارها و چگونگی انجام آن نیز پرداخت.

وی ادامه داد: معایب ارز 4200 تومانی و مشکلات داخلی، سیاسی و بین المللی را به معنای واقع تبیین و تشریح کنیم و علت اینکه دشمن در حوزه های فرهنگی و اقتصادی با جمهوری اسلامی در نبرد است با مردم صحبت کنیم و تبیین انجام شود.

 

جان نثاری به عملکرد روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاه های دولتی اشاره کرد و گفت: عملکرد این نهادها ضعیف و مناسب نیست و آنان باید در بیان واقعیت ها و مبنای طرح های خود با رسانه ها و مردم ارتباط داشته باشند.

وی تبیین واقعیت ها و چالش های پیش رو دستگاه ها و نقش مردم را مهم دانست و افزود: ارتباط ادارات با خبرنگاران ضروری و نباید فاصله ای ایجاد شود هزینه در این حوزه انجام دهند.

 

معاون استاندار اصفهان کم کاری در حوزه اطلاع رسانی را موجب بروز چالش و مشکلاتی در آینده بیان کرد و از مدیران ادارات و کارشناسان رسانه ای و روابط عمومی خواست تا با مردم صحبت کنند و اطلاع رسانی به موقع برای جلب اعتماد عمومی داشته باشند.

وی یادآورشد: با ادارات و نهادهایی که در این خصوص کوتاهی می کنند برخورد می شود.

کد خبر 1178703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha