۷۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان کاشان رفع تصرف شد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان از رفع تصرف ۷۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان کاشان به ارزش ۶۰۰ میلیارد تومان طی ۲۰ ماه گذشته خبر داد.

مجتبی آراسته در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: ۷۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان کاشان طی ۲۰ ماه گذشته با هوشیاری و تلاش های صورت گرفته در اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان و تشدید در حفاظت اراضی ملی و پیشگیری از وقوع تصرفات رفع تصرف و خلع ید شد.

 

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان افزود: ارزش مجموع اراضی رفع تصرف شده بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان است که این اراضی در شهرهای کاشان، برزک، جوشقان، قمصر، نیاسر، طاهرآباد و کامو مورد سوء استفاده افراد سودجو قرار گرفته بود که با هوشیاری عوامل یگان حفاظت اراضی این شهرستان، رفع تصرف شد و با صدور احکام قضایی در این رابطه، اراضی ملی به بیت‌المال بازگردانده شده است.  

 

آراسته بیان داشت: ۱۴۷ فقره رفع تصرف اراضی ملی با هدف حفظ حقوق بیت المال در شهرستان کاشان انجام پذیرفته است که ۴۴ مورد آن با حکم قضایی اجرا شده است.  

 

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان ادامه داد: اقدامات انجام شده در این راستا، صرفه جویی اقتصادی برای تامین ماشین آلات به مبلغ ۵۰۰ میلیون را در پی داشته است.  

 

مجتبی آراسته خاطرنشان کرد: اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان همسو با سیاست گذاری‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، در راستای برخورد با پدیده زمین‌خواری و تخریب و تصرف اراضی ملی به سرعت عملیات رفع تصرف را با قاطعیت انجام می‌دهد. 

کد خبر 1178747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha