ملت ایران در آزادسازی خرمشهر نشان دادند قابلیت کارهای عظیم را دارند

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین گفت: مردم عزیز ما در آزادسازی خرمشهر و همچنین در صحنه های مختلف نشان دادند هر زمان مدیرانی انقلابی در رأس امور قرار داشته باشند قابلیت کارهای عظیم را دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، سرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ورامین عصر امروز درجمع خبرنگاران اظهار کرد: فتح خرمشهر در روز سوم خرداد سال۱۳۶۱ در نتیجه مجاهدت و جانفشانی رزمندگان غیور ارتش، سپاه و بسیجیان دریادل و شهادت و مجروحیت است.


وی گفت: بی شک علاوه بر آن مجاهدت‌های خالصانه نمی توان نقش بی بدیل انتقال قدرت در قوه مجریه از جریان لیبرال غربگرا به جریان انقلابی و جهادی از جنس عموم مردم ایران اسلامی را نادیده گرفت.


فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ورامین افزود: مردم عزیز ما نشان دادند هر زمان مدیرانی انقلابی در رأس امور قرار داشته باشند قابلیت کارهای عظیم را دارند.


سرگرد تاجیک بیان کرد: اکنون که در آستانه فتح خرمشهر اقتصادی قرار داریم مردم ما با صبر و بصیرت آماده انجام ادامه عملیات غرور آفرین الی بیت المقدس اقتصادی در برابر همان جبهه تا دندان مسلح زر و زور و تزویر هستند.


وی خاطرنشان کرد: ان شاالله مسؤولان هم با درایت و تدبیر و روحیه انقلابی تمام مراحل عملیات را انجام و نقش خود را به خوبی ایفا کنند.


فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ورامین تصریح کرد: اتحاد و حمایت از مردم و نظارت و کنترل و اقناع سازی افکار عمومی و استفاده از نظرات کارشناسان موافق و مخالف و خصوصی سازی صحیح و اجرای سریع و همه جانبه طرح تحول اقتصادی حداکثر در یک بازه زمانی ۴ ساله که عبارت است از؛ هدفمندی کامل یارانه ها، بانکها، مالیات، گمرک، بهره وری، اصلاح نظام توزیع کالا و خدمات، ارزشگذاری پول ملی که ما هنوز در بحبوحه عملیات هستیم.

کد خبر 1178759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha