برگزاری یادواره ۴۰ شهید پاسدار شهرستان دماوند

یادواره ۴۰ شهید پاسدار شهرستان دماوند با حضور علاقمندان به فرهنگ شهید و شهادت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، یادواره ۴۰ شهید پاسدار شهرستان دماوند در حسینیه علی اکبر(ع) رودهن برگزار شد.

 

گفتنی است، این مراسم با حضور ائمه جمعه دماوند، رودهن، آبسرد، نماینده مردم دماوند، فیروزکوه و رودهن، فرماندار شهرستان دماوند،فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان دماوند و دیگر مسئولان ادارات و نهادها، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستاها، بسیجیان، روحانیون، فرهنگیان ،خانواده معظم شهدا و جانبازان و جمع کثیری از مردم برگزار شد.

 

حجت الاسلام سید محمد حسینی  امام جمعه بخش رودهن شهرستان دماوند در یادواره ۴۰ شهید پاسدار شهرستان دماوند عنوان کرد: یاد و نام شهدا و سیره و فرهنگ آنها، برای جامعه ما و جوانان ما سازنده و ارزنده است.

 

امام جمعه رودهن اهمیت نقش شهدا را در عظمت و استقلال ایران اسلامی گوشزد کرد و بیان داشت: شهدای عزیز ما با خون مقدس خود ارزشها و فضیلت‌ها را در جامعه زنده و ماندگار کردند و به آن حیات معنوی بخشیدند.

 

لازم به ذکر است، سردار علی فضلی طی سخنانی اهمیت زنده نگه داشتن راه شهدا را گوشزد کرد و بر برپایی مراسم شهدا در جای جای کشور تاکید نمود.

کد خبر 1178764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha