لشکر ۲۵ کربلا یادآور پیروزی‌های دوران دفاع مقدس است

سردار مسلمی با بیان اینکه لشکر ۲۵ کربلا یادآور پیروزی‌های دوران دفاع مقدس است، گفت: مردمان استان های دیگر کشور این خطه از شمال ایران اسلامی را با نام لشکر عملیاتی ۲۵کربلا می شناسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ سردار «سیاوش مسلمی» امروز(۳ خرداد) در نشست صمیمی «سیدمحمود حسینی پور» استاندار مازندران با سرداران و فرماندهان سپاه کربلا و لشکر عملیاتی ۲۵کربلا بمناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به تعامل استانداری با سپاه کربلا برای مدیریت مشکلات استان اشاره و اظهار کرد: لشکر ۲۵کربلا هویت و شناسنامه استان مازندران است.

 

فرمانده سپاه کربلا افزود: مردمان استان های دیگر کشور این خطه از شمال  ایران اسلامی را با نام لشکر عملیاتی ۲۵کربلا می شناسند؛ همچنین رشادت های مدافعین حرم این لشکر هم زبان زد عام و خاص است.

 

وی با بیان اینکه فرماندهان و سرداران دروان دفاع مقدس امروز پیش تر از پاسداران شاغل در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و سیاسی نام آورهستند، گفت: تحت عنوان قرارگاه شهید سلمیانی از ظرفیت این یادگاران دفاع مقدس در حال بهره مندی هستیم.

 

سردار مسلمی به مشکلات اقتصادی کشور و کارشکنی های برخی از عوامل داخلی اشاره و بیان کرد: سرعت گرفتن جراحی اقتصادی دولت و امید بخشی در بین اقشار مختلف جامعه هدف مشترک استانداری مازندران و سپاه کربلا است.

 

وی ضمن گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر و یاد و نام شهدای عملیات بیت المقدس، گفت: امید است به برکت خون شهدا دولت و ملت از این برهه تاریخی به سلامت و با آرامش عبور کنند.

کد خبر 1178769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha