حرکت در خط ولایت فقیه راه نجات از توطئه های دشمنان است

سردار مسلمی ولایتمداری وصیت مشترک همه ی شهدا است، گفت: خط ولایت تنها راه نجات ما در برابر توطئه‌های روزافزون دشمنان است و با حرکت در مسیر ولایت فقیه هیچ آسیبی برکشور ما حاکم نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ سردار «سیاوش مسلمی» امشب(۳ خرداد) در مراسم شب وداع با پیکر مطهر 8 شهید گمنام دفاع مقدس که با حضور مسئولین استانی و خانواده های معظم شهدا در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران درحال برگزاری است، با بیان اینکه شهدا با وظیفه شناسی و اطاعت پذیری محض در جبهه های نبرد علیه رژیم بعث حاضر شدند و با افتخار آفرینی در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر سرنوشت دفاع مقدس را رقم زدند، اظهار کرد: حضور پیکر های مطهر شهدای گمنام در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر را به فال نیک می گیریم و امید است رهرو راهشان باشیم.

 

فرمانده سپاه کربلا قدردان تلاش های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران و استانداری و سایر دستگاه ها برای برگزاری این ویژه برنامه هستیم، گفت: امنیت امروز را مدیون خون پاک شهدا و ایثار خانواد های معظم این مردان خدایی هستیم.

 

وی برلزوم تکریم خانواده های معظم شهدا تاکید کرد و افزود: حضور شهدا در مناسبت های مختلف موجب می شود فضای آلوده و غمبار اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... را تحمل کنیم.

 

سردرا مسلمی ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره و بیان کرد: به رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) در عرصه های مختلف شاهد فتح الفتوح های بیشماری بوده ایم؛ به درک واصل شدن داعشیان نیز از جمله این عرصه ها می باشد.

 

وی به خرمشهر های پیش رو اشاره و اظهارامیدواری کرد خرمشهر های پیش رو با هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی فتح شود.

 

سردار مسلمی به قدرت و اقتدار ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: قدرت و پیشرفت ایران عزیز موجب شده استکبار جهانی هر لحظه توطئه هایی را برای این مرز و بوم رقم بزند.

 

وی به رشادت های مدافعین حرم در دفاع از حرم آل الله اشاره و بیان کرد: استکبار بداند جوانان این مرز و بوم پای انقلاب و ولایت ایستاده اند.

 

فرمانده سپاه کربلا گفت: خط ولایت تنها راه نجات ما در برابر توطئه‌های روزافزون دشمنان است و با حرکت در مسیر ولایت فقیه هیچ آسیبی برکشور ما حاکم نمی‌شود.

کد خبر 1178773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha