نظارت و بازرسی دقیق در بازار انجام شود

حجت‌الاسلام مطیعی نظارت و بازرسی دقیق در بازار به طور مستمررا از سوی نهادهای نظارتی استان سمنان خواستار شد وگفت: با برهم زنندگان نظم بازاربرخورد قاطع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام «مرتضی مطیعی» در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با اشاره به شرایط کنونی بازار استان سمنان گفت: تلاش شبانه روزی گروه اقتصادی استان و مسئولان برای تأمین مواد غذایی و مایحتاج مردم چشمگیر بود.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه نظارت و بازرسی دقیق در بازار باید به طور مستمر از سوی نهادهای نظارتی استان صورت گیرد، افزود: با افرادی که به دنبال منافع شخصی در بازار هستند باید برخورد قاطع صورت گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه نظارت‌های شبانه روزی بسیار موفق و مؤثر در استان سمنان صورت گرفته است، اظهار داشت: حمایت از تولیدکنندگان و در نظر گرفتن تسهیلات مادی برای آنها مورد توجه قرار گیرد از سوی دیگر صدای قشر کم برخوردار و نیازمند شنیده شود و مسئولان پاسخگو باشند، اقناع و متقاعد سازی توأم صورت گیرد.

 

حجت الاسلام مطیعی با بیان اینکه باید واقعیت‌های اقتصادی کشور به مردم تشریح شود اضافه کرد: در حوزه جوانان باید نقاط ضعف و قوت بیان شود چرا که ما به آنها معتقد وامیدوار هستیم.

 

امام جمعه سمنان درخصوص درخشش جوانان در اردوهای جهادی بیان کرد: قرارگاه ذیل شورای فرهنگ عمومی در حوزه جوانان ایجاد شود.

 

کد خبر 1178791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha