مسئول جدید «بسیج رسانه» آران و بیدگل معرفی شد

مسئول جدید بسیج رسانه شهرستان آران و بیدگل با حضور رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران وبیدگل، در آیینی با حضور سرهنگ رضا صفری رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان، سرهنگ ابوالفضل حسین دوست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل، سعید ضابطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل و جمعی از خبرنگاران و فعالان خبری، مسئول جدید بسیج رسانه شهرستان آران و بیدگل منصوب و معرفی شد.

 

در این مراسم که در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل برگزار شد، از زحمات «مسعود فخری» در طول دوره تصدی مسئولیت بسیج رسانه این شهرستان تقدیر و «علیرضا نمکی بیدگلی» به عنوان مسئول جدید بسیج رسانه شهرستان آران و بیدگل معرفی شد.

 

علیرضا نمکی بیدگلی از فعالان حوزه خبر و روزنامه نگاری است که سابقه فعالیت به عنوان خبرنگار فعال آران و بیدگل، دبیر نشست های تخصصی روزنامه سراسری سراج، خبرنگار پورتال خبری کاشان، مدیر روابط عمومی شهرداری ناحیه دو آران و بیدگل، هادی سیاسی شهرستان آران و بیدگل، جانشین فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) و فعالیت های مختلف فرهنگی اجتماعی را در کارنامه خود دارد.

 

بسیج رسانه از سال ۱۳۹۴ تاکنون در شهرستان آران و بیدگل فعال است و این شهرستان از نخستین شهرستان هایی در سطح استان اصفهان است که این تشکّل در آن راه اندازی شده است.

 

 

کد خبر 1178817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha