همایش پیاده روی اعضای کانون «وفا» شوراب کبیر به مناسبت هفته «جمعیت»

همایش پیاده روی اعضای کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر از توابع شهرستان سامان به مناسبت هفته «جمعیت» برگزار شد.

«شهربانو يزدانی چم حيدری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همایش پیاده روی اعضای کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر از توابع شهرستان سامان به مناسبت هفته «جمعیت» برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر ادامه داد: ای همایش پیاده روی در راستای تشویق خانواده ها به فرزند آوری و بالا بردن جمعیت برگزار شده است.

 

وی ابراز کرد: برگزاری نشست ها و کارگاه های آموزشی با حضور کارشناسان مجرب از دیگر فعالیت های کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر به مناسبت هفته جمعیت است.

 

يزدانی چم حيدری، متنوع بودن کلاس های اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری وفا در روستای شوراب کبیر را یکی از دلایل مهم استقبال ویژه نوجوانان و جوانان عنوان کرد و گفت: کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر با ۴۱ نفر عضو ثابت و فعال، توانسته است ۱۲ هزار و ۴۵ امتیاز در سامانه بچه های مسجد کسب کند.

 

يزدانی چم حيدری تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری «وفا» در رشته‌های مختلف قرآن و عترت، فعالیت‌های اجتماعی، اردویی و گردشگری، آموزش و توانمندسازی، ورزش و سلامت و رسیدگی به مشکلات جوانان و نوجوانان به مخاطبان خدمات ارائه می‌دهد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر از شهرستان سامان ادامه داد: این کانون به عنوان هماهنگ کننده و حلقه اتصالی میان کلیه تشکل‌های دینی و فرهنگی مردمی در منطقه خود است و توانسته است به صورت زیربنایی در حوزه فرهنگسازی، آموزش و تبلیغ فعالیت‌های گسترده‌ای داشته باشد.

 

وی کانون های فرهنگی هنری در مساجد را حلقه وصلی دانست که بسیاری از ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و جوانان را دور هم جمع می‌کنند اظهار کرد: بهترین مکان برای جذب جوانان به مساجد همین کانون های فرهنگی هنری است و لذا انتظار می‌رود تا از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنیم.

 

يزدانی چم حيدری بابیان اینکه کانون‌ فرهنگی «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر برای حضور نوجوانان و جوانان به مسجد برنامه‌ریزی جامعی دارد گفت: وظیفه کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد بیش از پیش سنگین شده است.

 

کد خبر 1178844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha