فاز دوم طرح ‌«تحول نگهداشت شهر» در جهرم آغازشد

اسدی از اجرای فاز دوم طرح «تحول نگهداشت شهر» در جهرم خبر داد و گفت: طرح نگهداشت هزینه ای روی دست شهرداری نگذاشته است.

«عبدالرحیم اسدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: طرح نگهداشت محلات در حوزه خدماتی خروجی های خوبی به همراه داشته است.

 

شهردار جهرم افزود: این طرح صرفاً جمع آوری زباله ها در سطح شهر نیست، بلکه با اجرای طرح نگهداشت نخاله هایی که بعضاً چندین سال در گوشه کنار شهر دپو شده و باعث بیماری مردم می شد جمع آوری شده است.

 

به گفته وی، در طرح نگهداشت بیش از 60 کانال که مسدود شده بود و در زمان بارندگی مشکلاتی همچون آبگرفتگی معابر و خیابان ها را به وجود می آورد بازگشایی شد.

 

اسدی با اشاره به اینکه برخی بر این باورند که طرح نگهداشت اقدامی بی فایده و در عین حال هزینه های گزافی را روی دست شهرداری می گذارد گفت: اجرای این طرح هیچ هزینه ای برای شهرداری نداشته است.

 

شهردار جهرم با اشاره به اینکه در فاز اول این طرح، بیش از صدها کامیون نخاله جمع آوری شده است عنوان کرد: فاز دوم طرح نگهداشت نیز در هفته های اخیر آغاز شده است.

 

به گزارش شبستان، خدمات نگهداشت شهر در این طرح همه حوزه های خدمات شهری همچون سیما منظر و فضای سبز ، سد معبر، نظافت و شست وشوی معابر، پاکسازی زمین های بایر ، بهداشت محیط و همینطور حوزه‌های فنی و عمرانی را در بر می گیرد.

کد خبر 1178875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha