ایمان و اتکا به قدرت الهی همیشه زمینه پیروزی حق را فراهم می کند

بحرالعلومی گفت: ایمان و اتکا به قدرت الهی همیشه زمینه پیروزی حق را فراهم می کند و رزمندگان اسلام نیز در دوران جنگ تحمیلی توانستند با این ابزار بر استکبار جهانی پیروز شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «عبدالله بحرالعلومی» شامگاه (3 خردادماه) در آئین خاطره گویی رزمندگان و ایثارگان ویژه فعالان کانون‌های مساجد در مسجد امام علی (ع) گفت: فتح خرمشهر احیا غرور از دست رفته ملت ایران در دوران ستم شاهی بود که امروز نیز همه نسل ها اعم از پیر و جوان به آن افتخار می کنند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: شهدا بزرگترین افتخار را در دوران دفاع مقدس رقم زدند و امروز مردم ادامه دهنده راه آنها هستند و اجازه نخواهند داد این انقلاب به دست نا اهلان بیافتد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: ایمان و اتکا به قدرت الهی همیشه زمینه پیروزی حق را فراهم می کند و رزمندگان اسلام نیز در دوران جنگ تحمیلی توانستند با این ابزار بر استکبار جهانی پیروز شوند.

 

بحرالعلومی اضافه کرد: مردم در دوران جنگ تحمیلی زمانی که ارتش انسجام خود را بعد از انقلاب به دست نیاورده بود به عنوان نیروی مردمی وارد صحنه شدند و از حریم انقلاب دفاع کردند و اجازه تعدی به هیچ کشوری ندادند و امروز نیز بر همان عهد باقی مانده اند و نخواهد گذاشت که کسی یک وجب از خاک ایران را تصاحب کند.

 

وی اذعان داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند فتح خرمشهر ها در پیش داریم و باید به این نکته دقت کنیم که هنوز جنگ تمام نشده و جنگ ادامه دارد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: باید نسل امروز مسلح به سلاح ایمان باشد تا در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کند و جلوه های فتح خرمشهر ها با اتکا به ایمان نمود یابد و شهادت سرحد عنایت الهی است که به مردم ایران عطا شده و امروز در روزهای حساس جنگ در مقابله با دشمنان هستیم.

کد خبر 1178894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha