اکران مستند «روایت رهبری» به مدت ۷ شب در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

گواهیان گفت: مستند «روایت رهبری» به مدت هفت شب در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم به اکران در می آید.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با ایام سالروز رحلت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و آغاز زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، مستند «روایت رهبری» در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم به اکران در آمده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: اکران این مستند در هفت قسمت از شب گذشته آغاز شده و در شب های آینده نیز ادامه پیدا می کند.

 

وی با اشاره به اینکه مستند «روایت رهبری»، روایتی از وقایع مربوط به انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) به‌عنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران است، عنوان کرد: «روایت رهبری» با استفاده از تصاویر آرشیوی بکر و دیده نشده‌ای، ماجرای انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) به عنوان رهبر انقلاب را روایت می کند.

 

گواهیان خاطرنشان کرد: این مستند از تصاویر آرشیوی دیده نشده‌ای از اجلاسیه فوق‌العاده مجلس خبرگان در 14 خرداد 68 و مباحثات صورت گرفته در این اجلاس، برای نخستین بار رونمایی می‌کند و اسناد اجلاسیه فوق‌العاده مجلس خبرگان در 15 مرداد سال 68 نیز برای نخستین بار از تلویزیون پخش می‌شوند.

 

وی عنوان کرد: استعفای آیت‌الله منتظری، چگونگی پذیرفتن این استعفا توسط امام خمینی (ره) و بررسی آن در اجلاس مجلس خبرگان، اصل ولایت‌فقیه و چگونگی ورود آن به قانون اساسی، ارتباط آیت‌الله خامنه‌ای با امام خمینی (ره) و انقلاب و دلایل انتخاب ایشان برای رهبری و ... از جمله مباحثی است که در این مستند به آن‌ها پرداخته ‌شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم در پایان اظهار کرد: مستند «روایت رهبری» هر شب بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در کانون «دوستان آسمانی» اکران می شود.

کد خبر 1178898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha