برگزاری محفل انس با قرآن  به مناسبت سوم خرداد در کانون شهید مفتح ملایر

حجت الاسلام داوری گفت: محفل انس با قرآن به مناسبت سوم خرداد در کانون شهید مفتح با حضور اعضای کانون و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

«حجت الاسلام گل محمد داوری» در گفت‌‍وگو  با خبرنگار شبستان در ملایرگفت: کانون شهید مفتح روستای کهکدان ملایر در بخش سامن از سال ۱۳۷۳ تاسیس شده است و بیش از ۲۰۰ نفر عضو فعال دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری  شهید مفتح روستای  کهکدان ملایر با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی  در طول سال در این کانون اجرا شده و به عنوان یکی از کانون‌های فعال شهرستان است افزود: همزمان با سوم خرداد نیز چند برنامه توسط این کانون انجام شد

وی از برگزاری جشن عبادت دبستان طبری کانون.فرهنگي وهنري و پایگاه شهيد مفتح روستاي کهکدان  خبر داد و افزود: این جشن عبادت با برنامه های متنوع برای دختران 9 ساله برگزار شد.

حجت الاسلام داوری تصریح کرد: به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر دیدارباخانواده شهدا، خانواده شهيد جابرشيرزادي،  در روز سوم خرداد با حضور  اعضای کانون شهیدمفتح وحضرت رقیه سلام الله علیها روستاي کهکدان وحوزه مقاومت امام سجاد علیه السلام سامن انجام شد.

وی  با بیان اینکه یکی از برنامه‌های این کانون اجرای طرح سه‌شنبه‌های تکریم است گفت: این روستا ۲۸ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که در سه شنبه های تکریم  به خانواده های شهدا سرکشی داریم.

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید مفتح  از برگزاری محفل انس با قرآن  به مناسبت سوم خرداد در کانون شهید مفتح خبر داد و افزود: این محفل قرآنی با حضور اعضای کانون و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

 وی برگزاری حلقه های صالحین ، نشست‌های بصیرتی، برنامه های متنوع فرهنگی و.. را نیز از دیگر برنامه های اجرا شده در کانون شهید مفتح ملایر دانست

 

کد خبر 1178903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha