رونمایی از کارت «منزلت» و ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به اقشار خاص در شیراز

تذروی گفت: کارت «منزلت» و نحوه ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به اقشار خاص تا آخر خرداد رونمایی شود و در غیر این صورت موضوع در دستور کار نخستین جلسه این کمیسیون قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدتقی تذروی»، امروز (چهارشنبه 4 خرداد) از صدور کارت خدمات مترو و اتوبوس شهروندی ویژه جانبازان خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: برای ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به معلولان، جانبازان، سالمندان و اقشار خاص در سی و ششمین جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز این مهم مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز افزود: بدین ترتیب مقرر شد تا کارت «منزلت» و نحوه ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به اقشار خاص تا آخر خرداد رونمایی شود و در غیر این صورت موضوع در دستور کار نخستین جلسه این کمیسیون قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: در پی این جلسه همچنین مقرر گشده است تا بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره بهزیستی ظرف 2 هفته اطلاعات موجود جامعه هدف را به تفکیک در قالب فایل اکسل برای بهره برداری به حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک تحویل دهند.

تذروی تاکید کرد: معاونت حمل و نقل برای نرخ گذاری سال آتی خدمات حمل و نقل عمومی در شیراز به خدمات تخفیفات دانش آموزی، دانشجویی، معلولین، جانبازان و ... توجه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: به دلیل عدم وجود زیر ساخت هوشمند در حوزه تبادل اطلاعات ما بین کارت های بنیاد شهید و کارت های شهروندی، سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر ظرف 2 هفته راهکارهای فنی و مالی برای پیشنهاد در هیئت مدیره را ارائه خواهد کرد.

کد خبر 1178955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha