مسئولیت اجتماعی تبیین وظیفه کانون های مساجد است

آمون گفت: مسئولیت اجتماعی تبیین و فرهنگ سازی یکی از اولویت ها و وظایف کانون ها در محلات با محوریت مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «مصطفی آمون» امروز (4 خردادماه) در جلسه انعقاد تفاهم نامه با شرکت توزیع نیروی برق استان در حضور مدیر عامل گفت: مسئولیت اجتماعی تبیین و فرهنگ سازی یکی از اولویت ها و وظایف کانون ها در محلات با محوریت مساجد است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: اگر این فرهنگ سازی ها از سنین پائین و نوجوانانی آغاز شود نسلی را تربیتی می کنیم که در آینده آشنا به مقوله صرفه جویی خواهد بود و تلاش خواهد کرد تا اسراف از زندگی خود دور نگه دارد.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: بحث بهینه سازی مصرف سوخت یک مسئله همه گیر است که باید با برگزاری دوره های مختلف به مردم به ویژه نسل امروز آموزش داده شود.

 

وی خاطر نشان کرد: بیش از 600 کانون فرهنگی هنری مساجد در مناطق مختلف استان آمادگی کامل برای برگزاری دوره های آموزشی مختلف بهینه سازی مصرف سوخت را دارند.

 

آمون یادآور شد: همکاری بین سازمانی می تواند الگوی برای برگزاری دوره های مختلف فرهنگی و آموزشی باشد و امیدواریم در راستای فرهنگ سازی بتوانیم گام های موثر برداریم.

 

در پایان این دیدار، تفاهم نامه همکاری در زمینه فرهنگ سازی بین شرکت توزیع نیروی برق استان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با حضور مدیران این نهادها امضا شد.

 

کد خبر 1178964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha